Peroy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nokias nye toppmodell med utskyvbart tastatur er ikke langt unna. Les mer Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fyttigrisen symbian ser jævlig ut. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Aiaiai! Endelig kommer arvtakeren til Desiren min. Gleder meg til å se om byggekvaliteten er like bra på denne som det ser ut som. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 um, kommer denne med hdmi utgang og? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har testet denne og den virker som en knall telefon De som klager på symbian burde ta seg bryet med å faktisk prøve det. Ser kanskje ikke så spennende ut, men med litt justeringer så ser det ok ut, og brukeropplevelsen er veldig mye bedre en tidligere. Lenke til kommentar
laratij Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Yes, endelig!!! Glede mæ sånn, skal kjøpe den i desember!! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvis prisen ikke blir helt for ille tror jeg dette kanskje blir min nye telefon, dog har jeg mer lyst på meego, men hvis denne får rullende oppdateringer sånn som Nokia snakket om så er det kanskje ikke så farlig. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ENDELIG en verdig avtaker til min E71 GLEDER meg. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Håper den kommer i oransje som vist på en del bilder og videoklipp. Det står mellom denne og HTC Desire Z. Det at denne kommer med dedikerte taster til særnorske bokstaver er et stort pluss sett fra min side! Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Noe nytt om når denne faktisk kommer? Expert har forhåndsbestilling, ca 5800,-, men de vet ikke når de får den.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg