Gå til innhold

"Unsupported format or damaged file" Premiere pro

Anbefalte innlegg

Premiere pro lever sitt eget liv....

Når jeg skal overføre mange filer på en gang så funker kanskje halvparten, og resten får: Unsupported format or damaged file.

Jeg sletta de som ble lagt inn og åpnet programmet på nytt, så la jeg over alle de samme filene på nytt, og da funka mange av de som ikke funket tidligere, men problemet er at da får noen av de filene som tidligere funket: Unsupported format or damaged file.

(dette skjer også når jeg prøver med færre filer av gangen)

Alle filene er AVI.

Jeg har prøvd det i både cs3 og cs4. Det samme skjer i begge.

For en god stund siden funket alle filene samtidig uten noe problem..

Det ble litt surrete skrevet, for jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. xD

Jeg kan ikke mye om slikt.

Men er takknemlig om noen vil hjelpe meg litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, korrekt det. Regner med at du har filmet med et billig kamera? Du kan prøve å konvertere filene til en annen filtype med adobe media encoder. (Åpne AEC, legg inn klippene, velg AVI-Dv Pal og pass på at det er samme oppløsning og bilder i sekundet)

Ja det var ett dårlig kamera som ble filmet med.

Hm.. Ja de som er filmet med ett litt bedre kamera funker jo.

Men om jeg konverterer de, blir det ikke veldig dårlig kvalitet da? har blitt det før. Men kanskje jeg bare hadde feil innstillinger :p

Vet du da grunnen til at det funket før? men ikke nå. Har jo laget en hel film før med alle de filene. Men ville lage den på nytt.

Er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli nok plass da? når jeg prøver å legge over alle jeg trenger, så er det ikke plass. det er jo plass på pcn. Men det står i premiere pro at det ikke er nok minne eller no :p Går det ann og sette opp det eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...