MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei! Til alle dere som har kjøpt dere Black Ops: Jeg fant akkurat ut av en error som kan komme hos mange når de skal installere spillet. 2(Kanskje 3) ting er viktige å huske: Dersom du får denne erroren, så er det så simpelt som å starte PCen på nytt. FØR du installerer: 1. Internett-oppkobling. 2. Skru AV Steam før du setter inn CDen. (3. Skru av Daemon Tools, om du har det). Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Startet steam før jeg innstallerte jeg, så gikk alt plutselig helt fint. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Du startet Steam FØR du innstalerte? :s Skjønner ingenting jeg... Trodde dette liksom var nøkkelen, ettersom det er det som har skjedd med alle jeg kjenner som har kjøpt det :\ Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg fikk ikke noe til prøvd alt det der, men får forsatt feilmeldinga opp, kan dokker hjelpe meg? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Så du har starta på nytt selv etter feilmeldingen kom? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ja, prøvd alt, nu sett jeg her som en fjott og ikke får spille med venna mens jeg sjansen til det. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er hva jeg gjorde: windowstast+r skriv inn "cmd" skriv akkurat dette: "cd c:\program files\steam\steam.exe -install D:" Hvis steam mappen din er lagret ett annet sted skriver du det isteden, og hvis CD-ROMen din ikke har bokstaven D, så skriver du den du har isteden. Feks, hos meg er steam instalert i "c:\program files (x86)\steam" og min bokstav F. jeg skrev "cd c:\program files (x86)\steam\steam.exe -install f: Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 det funke heller ikke Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) det funke heller ikke Hva gjorde du, og hva skjedde når du gjorde det? Endret 10. november 2010 av Benny Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 gjorde nøyaktig det Martin Th Ha forklarte, men ska prøve å aktivere spillet med cd koden så laste det ned. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Glemte kanskje å si at jeg hadde aktivert CD koden før jeg gjorde slik jeg beskrevet. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 aha, da får æ prøve det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå