glimpze Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei hei! Litt vanskelig å forklare "problemet" her, men et bilde jeg lastet ned her om dagen viser en hel person når du er inne i mappen og har valgt "large icons" i win7 som mappealternativ. Men når jeg åpner bilde så blir personen kuttet ved lårene. Dette har jeg aldri sett før og lurer på hva i alle dagen som skjer/har skjedd? Hvorfor er det slik? Er det noe jeg kan gjøre for å se hele bildet når jeg åpner bildet? Er det forresten noen som vet hvordan jeg skrur på kantutjevning (om det nå heter det) i win7? Jeg ønsker ikke at bildene skal bli kantete når jeg zoomer inn. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan være defekt minnekort, eller problemer under overførselen av bilder til datamaskin. Filen er nok ødelagt - mulig den kan reddes fra minnekortet, hvis minnekortet ikke har blitt brukt til å ta andre bilder i mellomtiden. Hvis du zoomer så langt inn når du ser på bildet at det blir pixellert kan du jo vurdere å zoome litt ut igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå