Nordmal Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Dette har eg aldri tenkt på før kjærasten min spurte meg for 5 min. sidan. Den tradisjonelle og velkjende hjarteformen, kor kjem den ifrå? Eg er spent på om nokon her veit det. Endret 8. november 2010 av Nordmal Lenke til kommentar
Nordmal Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jo, sjølvsagt. Dei liknar ikkje så veldig då.. Pinsamt.. 1 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Se for deg ei dame som ligger på magen på stranda, og at du ser henne bakfra. Det er der hjerteformen kommer fra. Men hvorfor formen kobles til hjertet, det aner jeg ikke 3 Lenke til kommentar
Nordmal Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Beges: I LOVE YOU 2! Hm, bilete du posta fekk definitivt hjarta til å banke litt ekstra, kanskje det er derfor? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Beges: I LOVE YOU 2! Hm, bilete du posta fekk definitivt hjarta til å banke litt ekstra, kanskje det er derfor? Då är det god tid att jag förtäljer dig att det är en bild av min röv han postade. Och jag är en man. 1 Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_(symbol)#As_icon Lenke til kommentar
Nordmal Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Då är det god tid att jag förtäljer dig att det är en bild av min röv han postade. Och jag är en man. Haha, Eysteinn! Fin røv og Wohooo har helt rett.. du er svensk. Wohoo, takk for lenk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå