Kelben Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei! Jeg har noen hundre tusen sparepenger som jeg har lyst å investere. Har dermed lyst å importere bil fra Tyskland for å selge på finn.no. Noen som har noen gode kontakter der nede? Et eller annet sted som selger til forhandlere i Norge... Skal vel litt til, men kjenner flere som driver med dette og gjør gode penger, men de er lite villige til å oppgi sine kontakter, da de er redd for at jeg skal kjøpe bilene de får tilbud på. Og en ting til... er det ikke slik at man skattefritt kan ta inn 5 biler i året på hobbybasis? Og med skattefritt, mener jeg skatte av fortjenesten du har på salget... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er som du sier sikkert mange seriøse importører som har lyst til å dele sine kontakter med en ukjent person på et diskusjonsforum. Hadde jeg vært deg hadde jeg investert pengene i noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) feilpost^^ Endret 9. november 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror du misforstår litt, etter hva jeg skjønner er vedkommende ute etter å starte import på hobbynivå for å tjene penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror du misforstår litt, etter hva jeg skjønner er vedkommende ute etter å starte import på hobbynivå for å tjene penger. Haha! Det har du veldig rett i :-) Lenke til kommentar
Kelben Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Har du ikke noe konstruktivt svar, er det ingen vits i å svare... Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sjekk http://www.importerbil.no/joomla/ for et forum med hjelp og forklaringer med hvordan importere biler. Har lest litt og det virker ikke veldig komplisert bare man på forhånd har satt seg i hvordan ting gjøres. Rimelig lett-tjente penger er det nok sålenge du tar en veldig kurrant modell evt ordner seg salg før du drar nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå