Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil for en gangs skyld vente litt med sex, hvordan fortelle han?

Gjest jente19

Anbefalte innlegg

Gjest jente19

På torsdag skal jeg møte en fyr jeg ble kjent med for litt siden og vi har tenkt å dra til leiligheten hans. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å prøve seg, men saken er at jeg har gjort en del jeg angrer på og vil for en gangs skyld bli litt bedre kjent med fyren før vi har sex. Hvordan kan jeg fortelle dette til han på en god måte? At jeg vil vente litt? Føler at det er så mange fyrer som har forventninger om sex tidlig i et "forhold", så jeg er redd han vil miste interessen og tro at jeg er en kjedelig og prippen jente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom han tar det opp, si at du vil vente til du kjenner'n bedre.

Om han ikke tar ditt nei for et nei, er han ikke noe å samle på, han er bare ute etter et knull.

Du skal ikke være redd for at gutter ikke vil like deg hvis du ikke puler dem på første date, det er bare teit.

Vær skeptisk til hva gutter sier, de kan si hva som helst for å komme i buksa di.

Om han er en redelig kar, klarer han ei natt me dæ uten å hoppe i høyet.

Kjenn dine egne grenser og la han vite hvor de går.

Lykke til.

hilsen gutt, 21.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke min hensikt å hentyde en sammenheng mellom kommentaren rettet til deg, og det faktum at jeg var enig i hva fiberkanin skrev. Jeg regner ikke med at det er så mange som mener hun skal fortelle ham at hun ikke enda vil ha sex - på et upassende/unaturlig tidspunkt.

Like fullt er jeg fortsatt noe uenig med deg. Årsaken til at hun ikke vil ha sex med en gang er (slik jeg tolker det) for å unngå innledede forhold med hannkjønn som kun er ute etter sex. Å fremstille seg som en som i den forbindelse har endt opp med endel man angrer på, ser jeg på som litt unødvendig.

Endret av blured
Lenke til kommentar

"Jeg har gjort en del jeg angrer på, og vil bli litt bedre kjent med deg før vi har sex."

Ja, gjett hva fyren vil tenke på da. Han vil lure på hva pokker du har gjort, og vil se for seg en laaang rekke mindre hyggelige scenario.

Da kan du jo eventuellt vri litt på den. Men det er igjen sannsynlig at man har hatt sex med en person eller to, før den man er sammen med nå (etter en viss alder), så det er kanskje like greit å komme over det først som sist.

Lenke til kommentar

Catoa: Stikk av.

Nefanua: Ja, når gutt treffer jente og jente treffer gutt, kan de begge stort sett gå ut fra at de har hatt sex med andre før.

Men å minne gutten på at man har hatt seg med andre før ham, er generelt en temmelig dum idé.

Og nå synes jeg heller ikke jenta trenger gi noen begrunnelse for at hun ikke vil ha sex med en gang. Hun kan bare si at hun ikke vil ennå. Såre enkelt og veldig greit. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...