Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så hva skjer fremover?

Gjest capt unknown

Anbefalte innlegg

Gjest capt unknown

Heihei,

vært sammen med dama i over 14 måneder nå og vi har hatt kjempefint nesten hele veien. Vi har vært på en rekke eventer sammen, og til og med tatt en ferietur til Kreta sammen. Begge er 17 og går på samme skole. Forholdet forandret seg litt for 2 uker siden.

Situasjonen før:

Hang sammen på skolen hver dag, (så godt som) hvert friminutt. Vi fant på ting omtrent hver helg og/eller flere dager i uken. Vi pratet lett sammen, hadde like meninger om diverse ting samtidig som begge hadde forskjellige interesser slik at vi ikke støtte helt sammen der. Motsetninger tiltrekker hverandre vet dere. ;) Begge spurte jevnlig om den andre parten ville finne på noe. Det seksuelle var bra og ingen av oss følte ubehag med å kysse public. Alt var fryd og gammen.

Alt i alt så var hun det som betydde mest for meg, og jeg satt henne over alt annet i livet. Ingen av oss kunne ofret en tanke om å være utro eller lignende.

Situasjonen nå (vart i 2 uker ca):

Vi er smått sammen på skolen hvis jeg booker henne et par dager i forveien. Ellers stikker hun av og forsvinner med en venninne hvis jeg møter en kompis og nevner så vidt ordene "jackass" eller "call of duty". Vi finner sjeldent på ting sammen, og jeg spør hver gang, hun spør aldri. Alltid skal hun henge med venninner hun aldri har hengt med før eller så er hun syk. Når vi prater blir steminga veldig anspent eller lignende. Forrige gangen vi kosa oss var forrige helg, altså forrige gang det passet for henne å finne på noe. Hun måtte dra tidlig hjem på søndagen også for å gjøre lekser som jeg senere fant ut at hun ikke gjorde. I utgangspunktet så ville hun ikke ha sex pga. at hun hadde så vondt i hodet. Vi la oss, og jeg fikk teaset henne nok til at hun ble med på en kjapp runde.

Nå kysser hun sjeldent med meg også... Hun skylder på at hun har på leppestift og vil ikke ødelegge den (merk: ikke type knæsj leppestift, men sånn som nesten er usynlig). Hun har også med den i veska, og jeg HADDE regnet med at hun heller hadde droppet leppestift eller tatt på et nytt lag for at hun skulle kunne kysse gutten hun elsker...

I dag fikk jeg overtalt henne til å finne på noe i morgen, men hun MÅ gjøre lekser hele kvelden så jeg ender nok opp foran TVen hennes. Jeg gjør alt for å være med henne. Jeg spurte hun til og med om vi skulle finne på noe til torsdag og/eller overnatte fra lørdag til søndag. Hun skulle være med den samme venninna begge gangene.

Før fortalte hun meg også alltid om hun hadde lagt noen planer og skulle gjøre noe. Hun forteller sjeldent noe nå...

Det ser heller ikke ut til å stoppe. Hun sier hun elsker meg og hun har ingenting på samvittigheten, men jeg går rundt med en stor klump i brystet og greier ikke å tenke på noe annet. Jeg greier så vidt å gå på skolen, å trene eller dra på jobb. Fælt at jenta du elsker skal nesten virke ignorerende ovenfor meg.

Jeg har prøvd å prate med henne om dette, og hun sier hun forstår meg, men fortsetter like godt som før.

Jeg kan heller ikke forestille meg et liv uten henne, og jeg tror jeg hadde blitt suicidal hvis det hadde blitt slutt.

MERK: Vi har ikke kranglet eller lignende, det er bare som om hun har blitt (som sagt) ignorerende.

Er dette en periode som hun må gjennom eller hva skjer? Noen med samme erfaringer? Eller er det jeg bare som er klin kokos?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest capt unknown

Jeg er heller ingen taper. Jeg trener mye, har stor omgangskrets, ingen fysiske eller psykiske (trur jeg) hemninger, skoleflink og lett for å prate med mennesker.

Hun er så og si lik, men hun er litt mer sjenert og trener ikke så mye...

Lenke til kommentar
Gjest capt unknown

Tolk det som du vil, men taper den dag i dag betyr at du ikke er populær, velstelt eller problemer med et eller annet. Tro det eller ei. Si heller at jeg ikke har problemer med noe av tingene nevnt ovenfor hvis du skal gjøre det så vanskelig.

Det var ikke dette vi skulle diskutere heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...