Werlin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg testet r.u.s.e. her forleden, og det imponerte meg ikke. Men jeg kom i tanke om de gamle Panzer General spillene og sånt. Er det noen som kan foreslå et godt strategispill, helst ww2 era, som hverken er alt for heltedyrkende eller for mye usannsynligheter i seg? Og for gjøre det vanskeligere - helst med fokus på Europa Rett og slett en god gammeldags simulator? (kjenner til HoI serien, men DET har jeg ikke tid til i eksamenstiden ) Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Company of Heroes? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du bør teste Heroes of Newerth. Kanskje ikke helt hva du leter etter, men et fantastisk spill. Koster kun 200kr. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Hjertelig for tips Ikke så rart du ikke vet, jeg vet for å være helt ærlig ikke helt hva jeg ser etter selv Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 skal du ha strategispill anbefales warcraft 3 på det sterkeste koster sikker 150kr med tillegspakke. hvis noen av vennene dine har det kan du spille en rekke andre ting også. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Som nevnt: Company of Heroes WWII Simulator: Hearts of Iron Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan anbefale Heros Of Newearth som nevnt tidligere. Koster ca 130 kr Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, utrolig mange elendige tips her. WC3 og Heroes of Newerth? Vil absoult anbefale Company of Heroes, men hvis du vil ha litt mer realisme enn du finner i orignalversjonen så last ned en mod som heter OMG(Operation Market Garden). http://www.omgmod.org/frontpage.php 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Siden du spør etter WWII-strategi er Company of Heroes et svært godt alternativ. Som allerede nevnt har man også Hearts of Iron, men det er ikke direkte strategi men mer en slags simulator. Verdt å sjekke ut anyways! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå