Znaky Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei, Jeg har brukt dataen min flittig i rundt et år, til jeg skulle starte den engang, da sto det CPU INIT på LCD skjermen på hovedkort. Dette er 2 år siden, ikke gjort noe siden da, siden jeg har flytta og dataen sto igjen osv. Jeg har også googlet og prøvd diverse guider fra det store internett. Er det noen her inne som har erfaring ang. dette? Og er det da å kjøpe nytt hovedkort? Noe hovedkort å anbefale? Til Core 2 Quad 6600, 8800GTS, 4GB ram, 2 SSD disker. Med plass til porter for usb og lyd på toppen av kabinett, og gjerne plass til 2 pci porter som har 2 usb på en og 1x firewire på den andre. Og hvor får jeg evt. kjøpt det. Helst ikke ASUS av nevnte grunn Takker for all hjelp. 1 Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ingen? Jeg håper du har prøvd å resette biosen? For hvis ikke, gjør det. Ellers kan det være biosen som har tatt kvelden. Da lønner det seg å kjøpe nytt hvis du ikke kan få asus til å sende deg en ny bios chip. Men hvis du må betale for det kan det bli dyrt. Men kan hende asus er litt snille. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Ingen? Jeg håper du har prøvd å resette biosen? For hvis ikke, gjør det. Ellers kan det være biosen som har tatt kvelden. Da lønner det seg å kjøpe nytt hvis du ikke kan få asus til å sende deg en ny bios chip. Men hvis du må betale for det kan det bli dyrt. Men kan hende asus er litt snille. Har prøvd det meste Til og med sendt mail til ASUS uten å få svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå