Gå til innhold

Finnes ratt og pedaler som passer til PC og Xbox?

Maario

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har nettopp kjøpt meg Xbox 360 og har div bilspill på den, i tillegg har jeg bil spill på pcn min, så det jeg lurer på er om det finnes ratt og pedaler som man kan bruke både til pc og xbox, og gjerne playstation 3 i samme slengen? .. :p

jeg har søkt litt på div forum pluss div sider som selger spill utstyr uten mye hell.. :(

takk for svar! :)

Endret av Hårek
Fikset emnetittel. "BIlratt!" er en uforståelig tittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare å kjøpe en 360 sender/adapter til PC så kan du bruke 360 ratt og kontrollere til den.

http://www.modnet.no/product_info.php?cPath=200_78_117&products_id=2582&osCsid=0960da761bc9b49858958c1d167607be

trøtt?

Til trådstarter, Fanatec Porsche 911 turbo ratt er det eneste rattet som passer til pc, xbox 360 og ps3.

fanatec.de

men de er utsolgt så et alternativ kan jo være ebay.de eller brukt fra andre plasser.

Om fanatec skal lage flere er uvisst.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Slenger meg på her jeg, håper det er i orden?

Har et gammelt, gammelt Microsoft Sidewinder Precision steering wheel som er litt slitent. Prøvde å rigge det opp på en PC med XP, men det virker som at kun knappene på rattet funker, svinging og pedaler er helt ute. Har også prøvd med et eksternt program for å mappe knapper og funksjoner, men jeg tror det er ferdig. (Gjerne kom med tips her altså)

Har da kommet til den konklusjon at nytt ratt er den beste muligheten min, MEN i likhet med trådstarter skulle jeg gjerne hatt både 360 og PC, "Fanatec Porche 911 Turbo" er både umulig å få tak i og et par hakk for dyrt.

Det er vel da et par forskjellige muligheter igjen, men jeg er noget usikker. Har noen prøvd tipset til AvidGamer med 360 adapter? Funker det? Ellers kan jeg jo bare kjøpe noe billig tral til PC på finn eller noe slikt og heller legge mer i 360, men problemet er jo at jeg ikke har så god plass til to ratt.

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...