konduktans Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pga avtale med nettleverandøren kan jeg _ikke_ laste opp. Er det noen enkel måte å få til det? hvis noen har en løsning i uTorrent eller Vuze, så er det ypperlig! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du kan vel skru ned opplastningshastigheten såpass mye at den ikke laster opp. Eller skrive inn et mongo-tall i opplastningsporten. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Vet ikke hvordan jeg klarte å ikke svare her! Er det noen spesielle porter som er blokket 'by default' av routere? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvordan kan du egentlig poste her når du ikke kan laste opp? Eller er det kun ting som bruker Torrent teknologi? Da hindrer jo nettleverandøren din deg og bruke spotify o.l. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har stengt den utgående porten µTorrent bruker. Da slipper jeg å bryte loven Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har stengt den utgående porten µTorrent bruker. Da slipper jeg å bryte loven Du bryter fortsatt loven ved å bruke det du har lastet ned. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Loven sier bare at det er ulovlig å dele. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, det gjør den ikke Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, det gjør den ikke Samma det da! Jævla kverrulant som bare sier "feil" i stedefor å si hva loven egentlig sier! Purke-faen er kun ute etter de som laster opp stort...foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå