Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ryddet i garasjen i helgen, og fant et par ting jeg ikke har bruk for lenger. Det gjelder: 1 stk laser- og radarvarsler, kjøpt i USA i år. Den er godt egnet for biler med stor frontrute, da den har fjernkontroll for betjening. Den festes på en liten brakett, som festes med 2 sugekopper i frontruten, gjerne i et hjøre. Den ser X-, K- og Ka-radar i tillegg til laser, har 1 highway og 3 city modes, nattstilling for lys, og volumkontroll. Den har også en funksjon som gjør at den slår seg av i 30 sekunder dersom det oppdager at politet er ute med sin radarvarsler-varsler. Funket fint i USA, varslet om både radar og laser mange ganger. 1 stk HF-radio, kompakt, uttak for ekstern antenne, kan ta inn politi, brannvesen, AMK, fly, NSB etc. Har 80 programmerbare kanaler, autosøk, prioriterte kanaler etc. Selv om noen UP-biler nå bruker kryptert signal, hører man susen på de aktuelle kanalene når de er i nærheten. Lurer på hvor jeg kan selge dette, og hva jeg kan få for det. Er kanskje litt på kanten for å legge på finn.no? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ligger flust av politiradioer på finn.no så ska vel gå greit det.. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er vel ikke på kanten, da det er lovlig å selge og kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva kan jeg ta for det da? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvilket merke er det på den radioen? Kan den sende også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvilket merke er det på den radioen? Kan den sende også? Uniden. Nei, den kan kun motta. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har allerede en slik, da var den ikke like interressant uten sender. Ville prøvd å få 500 for den, koster 12-1400 ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har allerede en slik, da var den ikke like interressant uten sender. Ville prøvd å få 500 for den, koster 12-1400 ny. Hører ut som et greit utgangspunkt. Hva kan radar-/laservarsleren være verdt? Her er litt specs: Laser Wavelength: 905 ± 50 nanometers (nm) Radar Frequencies: 10.500 - 10.550 GHz (X Band) 24.050 - 24.250 GHz (K Band ) 33.400 - 36.000 GHz (Ka Superwideband) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ryddet i garasjen igjen, fant både laser-/radarvasler og politiradio, som aldri kom på finn.no. Noen som trenger julepresang til seg selv eller bilen sin? PM til meg. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ikke meningen å være kjip, men laser/radarvarsler er fryktelig unødvendig her til lands. Radar bruker ikke politiet her, og hvis du blir skutt på med laser er det som regel for sent uansett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har nesten ikke brukt den i Norge, vet ikke hvordan det er her, men i USA fikk jeg mye oftere "treff" fra radar enn laser, selv om Hwy Patrol bruker begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå