Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kan jeg selge dette, og hva er det verdt?

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ryddet i garasjen i helgen, og fant et par ting jeg ikke har bruk for lenger. Det gjelder:

1 stk laser- og radarvarsler, kjøpt i USA i år. Den er godt egnet for biler med stor frontrute, da den har fjernkontroll for betjening. Den festes på en liten brakett, som festes med 2 sugekopper i frontruten, gjerne i et hjøre. Den ser X-, K- og Ka-radar i tillegg til laser, har 1 highway og 3 city modes, nattstilling for lys, og volumkontroll. Den har også en funksjon som gjør at den slår seg av i 30 sekunder dersom det oppdager at politet er ute med sin radarvarsler-varsler. Funket fint i USA, varslet om både radar og laser mange ganger.

1 stk HF-radio, kompakt, uttak for ekstern antenne, kan ta inn politi, brannvesen, AMK, fly, NSB etc. Har 80 programmerbare kanaler, autosøk, prioriterte kanaler etc. Selv om noen UP-biler nå bruker kryptert signal, hører man susen på de aktuelle kanalene når de er i nærheten.

Lurer på hvor jeg kan selge dette, og hva jeg kan få for det. Er kanskje litt på kanten for å legge på finn.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har allerede en slik, da var den ikke like interressant uten sender.

Ville prøvd å få 500 for den, koster 12-1400 ny.

Hører ut som et greit utgangspunkt.

Hva kan radar-/laservarsleren være verdt? Her er litt specs:

Laser Wavelength: 905 ± 50 nanometers (nm)

Radar Frequencies:

10.500 - 10.550 GHz (X Band)

24.050 - 24.250 GHz (K Band )

33.400 - 36.000 GHz (Ka Superwideband)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ryddet i garasjen igjen, fant både laser-/radarvasler og politiradio, som aldri kom på finn.no. Noen som trenger julepresang til seg selv eller bilen sin? PM til meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har nesten ikke brukt den i Norge, vet ikke hvordan det er her, men i USA fikk jeg mye oftere "treff" fra radar enn laser, selv om Hwy Patrol bruker begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...