Toshi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hei, Nå i helgen ble jeg utsatt for å bli skinna på hodet av noen kompiser. De skinna meg 2mm(millimeter), og vet ikke hva jeg skal si jeg, men jeg sier selv og mener at jeg ser ut som en NyNazist eller en Straff fange. Noen som vet hvor fort håret mitt vokser ut igjen og hvor lenge jeg må vente før jeg kan bruke voks/gele i håret? Haha Håper på gode svar! Mvh Meg! Endret 8. november 2010 av Toshi Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 2mm er da vitterlig en helt normal lengde. Chicksene digger det. Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Chicka "mine" digga ikke det. Fikk kommentarer "Åhh, herregud, hva har du gjort :O", "hahahahha!", "det vokser ut igjen".. Gutta sier: "haha, fett. Ser ganske maskin ut", "Nynazisten, spiller du i band" osv Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 De er bare ikke vandt til det. Etter en kort stund er det helt normalt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror hår vokser sånn ca 1 cm i måneden eller noe. Virker som det er ca det håret mitt gjør ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan da se dritdigg ut det. Bilde? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror det vokser ca 1cm/mnd som Thomas sier. Visse proteinprodukter i håret/å spise mye protein kan kanskje gjøre vokseprosessen raskere, da hår består av protein. Et bilde ville vært å foretrekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå