HKRoed Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei! Selv bruker jeg OneCall, og her får jeg ikke deaktivert PIN-koden. Til dere som har andre operatører; hvem operatør tilbyr deativering av PIN-kode? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror nok de fleste operatører tillater å deaktivere pin-kode, vet iallefall ikke om andre enn OneCall som har sperret for dette. Et tips er å skaffe seg microsim fra OneCall da det går an å deaktivere pin-kode på disse. Kjøp deg en microsim adapter fra f.eks dealextreme.com så kan du bruke microsim-kortet i "vanlige" mobiltelefoner. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Tror nok de fleste operatører tillater å deaktivere pin-kode, vet iallefall ikke om andre enn OneCall som har sperret for dette. Et tips er å skaffe seg microsim fra OneCall da det går an å deaktivere pin-kode på disse. Kjøp deg en microsim adapter fra f.eks dealextreme.com så kan du bruke microsim-kortet i "vanlige" mobiltelefoner. OK. Skal evt brukes i en GSM strømstyring :-) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hmm... Jeg har da deaktivert PIN på begge Onecall kortene mine. Nå er riktignok disse kortene flere år gamle da... Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet at Telenor, NetCom og Chess tillater deaktivering av PIN-kode. Du kan jo skaffe deg et kontantkort fra hvilken som helst operatør for å sjekke dette, men disse tre som jeg nevnte har jeg selv testet på... Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Telenor har eget alarm abo. koster 16kr /mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå