Betenkt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det noen som skal på den nye Harry Potter filmen ? Jeg har to kinobilletter som kan brukes på hvilken som helst film. Kan møtes når som helst, hvor som helst Fristende men samtidig creepy. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hæ nå må du forklare deg selv ? Møt meg utenfor coleseum kino da. Gidder ikke å stå ute og fiske etter folk som vil kjøpe billettene mine. Velger å avtale med en. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Svarene til folk her er jo helt på trynet. Det er jo ingen som har forstått hva trådstarter spør om. Han spør "Hva er det harry potter har, som kommer fra kristendommen?" ? Så dropp de tørre vitsene. Forskjellen på Harry Potter og Bibelen er et annet tema, som har blitt diskutert i en annen tråd. OT: Har knapt sett Harry Potter, så jeg aner ikke Du aner ikke, men svarene er helt på trynet? 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kjøp billettene mine a trn100 ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kjøp billettene mine a trn100 ? Til Harry Potter eller til Den Store Bibelhistorien? 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Til allt du måtte begjære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå