Dunsay Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg tolker ikke TS sitt siste innlegg for å være bittert mot eksen for hva han har gjort og kan ha gjort mens hun selv har rast fra seg, men heller som et motangrep mot alle fordommer hun har møtt her inne. Hun har bare skrevet om seg i alle innlegg før dette, og vi har ingen grunn til å anta hverken fra eller til om eksen på bakgrunn av det. Dette er et valg som hun har tatt og som hun må leve med konsekvensene av, uansett om de er gode eller dårlige for henne. Jeg syns ikke hun har fortjent trakasseringen hun har fått her. Nysgjerrighet drepte kanskje katta, men nysgjerrighet er også en del av å være menneske. På godt og vondt. At hun håper eksen vil ha henne tilbake betyr ikke at hun krever ham tilbake. Det gjør henne ikke heller ikke psykotisk, slik det ble påstått i et innlegg her. Kanskje føler hun anger, kanskje føler hun ikke anger. Det er ene og alene hennes sak. Endret 15. november 2010 av Dunsay Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 En ting er klart. Slår du opp med noen, så har du ikke noe grunnlag for å forvente at du kan bli sammen med dem igjen senere. Har du avsluttet forholdet så har du avsluttet forholdet. For den andre partens del så håper jeg at de gjør det som er best for dem, og ikke binder seg til noe som allerede er passert. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hei. Skal prøve å gjøre dette kortest mulig. Er 21 år, har vært sammen med kjæresten min fra vi begge var 16 år. Det vil si at vi bare hadde hatt sex med hverandre. Jeg har i hele forholdet hatt en liten side av meg som har gjort meg nyskjerrig på singellivet. Hvordan er det å ha sex med en annen mann? Hvordan er andre gutter der ute? Jeg har som sagt aldri fått "sett meg rundt" eller "ristet i fra meg". Jeg er en attraktiv jente med god sjangs, og har ofte blitt lagt ann på når vi er ute på byen. Men som opptatt jente i alle år, har jeg måttet holde tonen på en et vennskaplig nivå. For tre uker siden bestemte jeg meg for å gjøre det slutt med kjæresten min. Jeg merket at på dette siste året har jeg begynt å flørte mer intenst med andre menn, noe jeg er sikker på skyldes min nyskjerrighet. Vær så snill å ikke skyt meg nå, men jeg gjorde tabben å hadde fyllesex med en kar. Dette er jeg sikker på at jeg gjorde fordi nyskjerrigheten og spenningen tok overhånd. Dette var noe jeg aldri før hadde gjort. Dagen etter dette skjedde slo jeg opp med kjæresten. (Jeg er sikker på at dette ikke hadde skjedd dersom jeg hadde fått ristet meg løs før jeg gikk inn i langvarig forhold.) Jeg har prøvdt å forklare ekskjæresten min at det er han jeg virkelig elsker og ønsker å stifte meg sammen med til syvende og sist, men at jeg føler denne tranger til å være selvstendig en periode før jeg binder meg skikkelig. Dette ser han, men desverre sier han at han kan ikke love å sitte på gjerde å vente på meg. Noe jeg forstår. Jeg er så fortvilet. Jeg håper ingen ser på meg som ond, men prøver å forstå hvorfor jeg føler og oppfører meg slikt. Nå har jeg vært singel i snart tre uker, og lite har desverre skjedd. Men alikevell nyter jeg det å kunne flørte, prate og ringe hvem gutt jeg vil. Jeg har kontakt med en kjekk kar og hver gang han sender meg en meldig får jeg stikk i hjertet og begynner å smile. Jeg og ekskjæresten har planlagt å prøve å bli sammen igjen om to uker, men det er jo grense på hva jeg får gjort på to uker. Hva skal jeg gjøre? Være singel og risikere å miste min drømmemann (eksen)? Eller gi opp singellive og satse på ekskjæresten igjen...? A nice, attractive woman hears about a store in NY that caters to single women who want a reliable way to find a potential life partner. It's called "The Husband Store", and it comes with excellent references. So, she decides to give it a whirl. Upon entering, she is in a hallway with stairs leading up to 5 different floors of available men, all with various characteristics that appeal to single females. Hmm, she thinks, as she reads the 1st sign: Once you enter a floor, you cannot go back or to any other floor. Thank you for your cooperation. With that she proceeds to the 1st floor, where she sees another sign: On this floor are nice guys with good jobs. She decides to try the next one. On the next floor, the sign reads: On this floor are good-looking guys with good jobs and nice cars. "Not bad" she thinks, but decides to try the next floor anyway. On the next floor, she sees: On this floor are good looking guys with great jobs, nice cars and they all love kids. She's impressed, but goes up to the next floor anyway. On this floor, the sign says: on this floor are great-looking guys with fabulous jobs, love kids, have expensive cars and are very passionate and romantic. "Wow" she exclaims. She hesitates for a bit, but then takes the plunge to go up to the final floor. Upon reaching the top, there is a door, which she opens. Inside, the is a sign which reads: Hello, you are visitor number 1,269,135 so far, and are further proof that women are IMPOSSIBLE to please. Have a Nice Day. On topic. Slipp typen din løs, han fortjener bedre enn deg. Endret 16. november 2010 av tacomodo 4 Lenke til kommentar
Gjest Frustrert TS Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 TS her. Slipp typen løs fordi han fortjener bedre enn meg? Hahaha..! Er helt vanlig å være nyskjerrig på det der ute i verden når en ikke har fått sett det skikkelig. Være i forhold fra man omtrent er barn hindrer en del viktige erfaringer og opplevelser. Ja, vi er kanskje litt egoistiske alle sammen og vanskelige å "please". Vi vil ofte ha i pose og sekk Men ofte velger man enten eller. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har du blitt sammen med kjæresten din igjen? Hvordan gikk det da dere traff hverandre? Edit: Ah, sorry. Det er ikke før neste helg. Venter i spenning! Håper alt går som planlagt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hoho, unnskyldningene og bortforklaringene står i kø. Du sier at du vil holde tett om utroskapen for forholdets skyld. Det er vel ingen her som faller for den. Du vil holde tett om utroskapen fordi du vil beholde kjæresten, forteller du det så vil han sannsynligvis dumpe deg. Du har vært utro, nå har du dumpet han for å prøve singellivet, hvis du har planer om å bli sammen med ham igjen så har han i det minste krav på å vite at du har vært utro. Å holde tett om det er å lure ham. Du fremstår som veldig selvsentrert. 7 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Klarer du å leve med at du har vært utro, og late som ingenting? Det virker ekstremt kaldt og følelsesløst for meg. Hva om dere kommer så langt at dere skal gifte dere, klarer du å gjennomføre et bryllup? Jeg tenker også at det må være et helvete om dette kommer fram og han vil gå fra deg, hvis dere er gift, har kjøpt bolig og har barn sammen. Fortell han sannheten nå og la han få velge, ikke lyv for han. Endret 16. november 2010 av Lekr 3 Lenke til kommentar
Gjest Frustrert TS Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 TS her. Det jeg gjorde var noe jeg trengte å gjøre pga nyskjerrighet osv og det hjalp meg til å innse hva jeg har i stedet Selvfølelig angrer jeg, men i dette tilfelle kom det faktisk noe godt utav det. Som jeg tidligere også har sagt så har han vært mye ute å ristet i fra seg selv. For alt jeg så har han vel også hatt sex med en annen i mellomtiden. Jeg gjorde det slutt dagen etter jeg var utro, og han har kanskje gjort det i mellomtiden. Er ikke så veldig stor forskjell. Men jeg skal oppdatere helgen 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 TS her. Det jeg gjorde var noe jeg trengte å gjøre pga nyskjerrighet osv og det hjalp meg til å innse hva jeg har i stedet Selvfølelig angrer jeg, men i dette tilfelle kom det faktisk noe godt utav det. Som jeg tidligere også har sagt så har han vært mye ute å ristet i fra seg selv. For alt jeg så har han vel også hatt sex med en annen i mellomtiden. Jeg gjorde det slutt dagen etter jeg var utro, og han har kanskje gjort det i mellomtiden. Er ikke så veldig stor forskjell. Men jeg skal oppdatere helgen På hvilken måte er det relevant hva han har gjort mens det var slutt mellom dere, hvor det var du som dumpa han? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du mener det som har skjedd er positivt, så er det vel ikke noe i veien for å fortelle han at du lå med en annen mens dere var sammen? Jeg, jeg, jeg, jeg, JEG! 3 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Klarer du å leve med at du har vært utro, og late som ingenting? Det virker ekstremt kaldt og følelsesløst for meg. Hva om dere kommer så langt at dere skal gifte dere, klarer du å gjennomføre et bryllup? Jeg tenker også at det må være et helvete om dette kommer fram og han vil gå fra deg, hvis dere er gift, har kjøpt bolig og har barn sammen. Fortell han sannheten nå og la han få velge, ikke lyv for han. Hvorfor skal man bare sprute ut med om man har vært utro? Det finnes så ekstremt mange faktorer å ta hensyn til, så det syns jeg nesten får være opp til hver enkelt. Hva om de får et lykkelig liv sammen på bakgrunn av at hun ikke sier noe? 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Klarer du å leve med at du har vært utro, og late som ingenting? Det virker ekstremt kaldt og følelsesløst for meg. Hva om dere kommer så langt at dere skal gifte dere, klarer du å gjennomføre et bryllup? Jeg tenker også at det må være et helvete om dette kommer fram og han vil gå fra deg, hvis dere er gift, har kjøpt bolig og har barn sammen. Fortell han sannheten nå og la han få velge, ikke lyv for han. Hvorfor skal man bare sprute ut med om man har vært utro? Det finnes så ekstremt mange faktorer å ta hensyn til, så det syns jeg nesten får være opp til hver enkelt. Hva om de får et lykkelig liv sammen på bakgrunn av at hun ikke sier noe? Fordi livet hans vil være en løgn. Men finner han det ikke ut, og hun ikke eier samvittighet, kan de helt fint være lykkelige. 2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Klarer du å leve med at du har vært utro, og late som ingenting? Det virker ekstremt kaldt og følelsesløst for meg. Hva om dere kommer så langt at dere skal gifte dere, klarer du å gjennomføre et bryllup? Jeg tenker også at det må være et helvete om dette kommer fram og han vil gå fra deg, hvis dere er gift, har kjøpt bolig og har barn sammen. Fortell han sannheten nå og la han få velge, ikke lyv for han. Hvorfor skal man bare sprute ut med om man har vært utro? Det finnes så ekstremt mange faktorer å ta hensyn til, så det syns jeg nesten får være opp til hver enkelt. Hva om de får et lykkelig liv sammen på bakgrunn av at hun ikke sier noe? Lykkelig uviten, er det vel noe som heter. Men så er det ikke alle som vil leve lykkelig uviten. 2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Som jeg tidligere også har sagt så har han vært mye ute å ristet i fra seg selv. For alt jeg så har han vel også hatt sex med en annen i mellomtiden. Jeg gjorde det slutt dagen etter jeg var utro, og han har kanskje gjort det i mellomtiden. Er ikke så veldig stor forskjell. Jo, det er en betydelig forskjell her. Du var utro så det holdt mot ham. Har han hatt sex med noen etter at det ble slutt var han faktisk ikke utro. Så det er du som er synderen her. Og ja, jeg med flere håper han finner seg noe bedre enn deg. Endret 16. november 2010 av stigfjel 2 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fordi livet hans vil være en løgn. Men finner han det ikke ut, og hun ikke eier samvittighet, kan de helt fint være lykkelige. Livet hans ville ikke vært en løgn så lenge hun elsker ham, og det aldri hadde gjenntatt seg. Kjenner mange som ikke ville ha visst det hvis kjæresten deres hadde vært utro. Det er faktisk mulig å tabbe seg ut. Typiske grunnen for å fortelle om det er "for at han fortjener å vite det". Nei, det er ikke sant, den egentlig bakenforliggende grunne er at du har så dårlig samvittighet at du må lette på den. Men samtidig skyver du all driten over på partneren, og tro meg, hvis du er glad i personen, så vil du ikke gjøre det. Utroskap kan virkelig ødelegge psyken til folk, og da spessielt på den partens side som har fått vite at partneren har vært utro. Jeg sier; har du ingen ordentlig grunn for å si fra, så la heller være. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da ser du helt bort ifra hvor lurt man kan føle seg hvis man finner det ut, uten at den som var utro sa det med en gang. 1 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er to helt forskjellige scenarier vi snakker om isåfall. Nå må du jo gå utifra at dette finner ikke vedkommende ut av, med mindre hun sier det. Hvis vedkommende kommer til å finne ut av det, eller at det er stor sjans for at han finner ut av det, så ville jeg heller sagt det først som sist. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er to helt forskjellige scenarier vi snakker om isåfall. Nå må du jo gå utifra at dette finner ikke vedkommende ut av, med mindre hun sier det. Hvis vedkommende kommer til å finne ut av det, eller at det er stor sjans for at han finner ut av det, så ville jeg heller sagt det først som sist. Jeg går ikke ut ifra at han ikke finner det ut, jeg går ut ifra at det er mulig at han finner det ut en gang. Det er vanskelig å vite om han kan finne det ut, derfor kan man ikke være sikker nok. Hun kan bli kontaktet av han som hun var utro med, hun kan forsnakke seg (f.eks. full, lei seg, sinna, i søvne), andre som vet om det kan forsnakke seg eller fortelle det med vilje. Listen med mulige måter er lang. Hvis hun velger å fortelle han at hun var utro, så sitter han med alle (?) fakta og vet hva han evt aksepterer. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hmm.. Merkelig opplegg. Lurer på hvordan det går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå