Gjest Gjest Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Man kan jo se på det sånn her også: Hvis du syns det er greit at han gjør det også, ok... mens du har det "morro" har ikke han i den tiden du hadde behov for det noe behov for det selv. Dere blir sammen igjen, du føler at nå har du gjort ditt og skal aldri gjøre det igjen, du lever godt i et år til med han og ingen andre, og du har ikke lyst til å gjøre noe av det du vil nå på dette tidspunktet. MEN han finner ut at nå vil HAN oppleve det. Men du ga han jo sjansen for et år siden jo...Det er ikke det samme for man kan ikke forvente at man føler det samme på samme tid, man tenker som sakt ikke likt, man er forskjellige, så det er det som er et av problemene med det du gjør her. For man kan få tilbake med samme mynt, ulempen er bare at den kommer overraskende. Man ender med å leve utrygt og lure på når skal det skje, må gjøre seg klar for det osv osv. Dette kan forverre forholdet å leve med angst eller usikkerhet. Man skal være sikker og trygg på hverandre. Ting i et forhold som angår andre mennesker av det motsatte kjønn: Hvis den ene ikke vil, men den andre vil, må man ofre i et forhold. Man gjør ikke noe hvis man ikke begge er enige om det. Er man bestemt på at man ikke klarer å velge det som er best, da får man bare forlate personen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Frustrert TS Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ts her. Nå har jeg tenkt i 3 uker, og etter hver dag innser jeg mer og mer at singellivet med ikke er noe å hige etter sammenlignet med det å ha en kjæreste som virkelig elsker meg. Jeg har vært ute to ganger siden det ble slutt, og når jeg ser tilbake på de kveldene (senest i går) er ikke det noe jeg ønsker å bytte ut med kjæresten. Jeg har fått veldig mange "henvendelser" fra single gutter som er interessert i meg og flørter med meg. Men 90% av disse utrykker bare interesse for sex. Det er jeg overhodet ikke interessert i. Jeg ser nå at jeg bare savnet det å ha den "gnisten". Den nyforelskede følelsen! Hvor man bla. får stikk i hjertet hver gang man mottar en sms, eller føler at man MÅ spynte seg før man møter personen. Jeg har sendt litt meldinger frem og tilbake med en fyr (han jeg hadde sex med), men mistet fort interessen for igjen da han stadig skulle prate om "sex" og var ute etter det. Jeg skal innrømme at singellivet ikke var så gøy som jeg hadde trodd. Det er faktisk veldig ensomt. Nei, jeg vil ha kjæresten min tilbake kjenner jeg. Gleder meg til å møte han neste helg :) Lenke til kommentar
Populært innlegg Mysterious Skrevet 13. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2010 Håper han ikke vil ha deg tilbake. 15 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ts her. Nå har jeg tenkt i 3 uker, og etter hver dag innser jeg mer og mer at singellivet med ikke er noe å hige etter sammenlignet med det å ha en kjæreste som virkelig elsker meg. Jeg har vært ute to ganger siden det ble slutt, og når jeg ser tilbake på de kveldene (senest i går) er ikke det noe jeg ønsker å bytte ut med kjæresten. Jeg har fått veldig mange "henvendelser" fra single gutter som er interessert i meg og flørter med meg. Men 90% av disse utrykker bare interesse for sex. Det er jeg overhodet ikke interessert i. Jeg ser nå at jeg bare savnet det å ha den "gnisten". Den nyforelskede følelsen! Hvor man bla. får stikk i hjertet hver gang man mottar en sms, eller føler at man MÅ spynte seg før man møter personen. Jeg har sendt litt meldinger frem og tilbake med en fyr (han jeg hadde sex med), men mistet fort interessen for igjen da han stadig skulle prate om "sex" og var ute etter det. Jeg skal innrømme at singellivet ikke var så gøy som jeg hadde trodd. Det er faktisk veldig ensomt. Nei, jeg vil ha kjæresten min tilbake kjenner jeg. Gleder meg til å møte han neste helg :) Man lærer så lenge man lever antar eg. Bra at du inså hva du egentlig hadde, får da håpe det ikke er for seint selv om jeg hadde vært litt usikker på om jeg ville hatt deg tilbake. Men det får bli mellom deg og fyren. Og tror at mange her på forumet kunne sagt at singellivet er ikke akkurat noe artig, og hadde uten tvil valgt en fast kjæreste framfor å være singel. 1 Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For å sette singellivet opp mot kjærestelivet på en litt tabloid måte: Singellivet kan være utrolig gøy og spennende noen timer i uken, men resten er det veldig ensomt. Kjærestelivet kan være veldig godt hele uken, men kan mangle den spenningen man får til tider som nevnt ovenfor. Dog er det ikke på langt nær så ensomt gjennom uken. Så kommer det ann på om man foretrekker de timene som er veldig gøy og med mye spening, over det kjærestelivet gir deg... 4 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hadde aldri i verden tatt deg tilbake etter at du hadde fyllesex med en annen, særlig etter så kort tid. Hva i all verden tenkte du? Hvis du vil ha han tilbake, bør du virkelig gå ned på dine knær for tilgivelse. Evt. bare møt opp på døra naken og ta det derfra. 3 Lenke til kommentar
Gjest Frustrert TS Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 TS her. Jeg føler ikke at jeg har gjort noe så veldig galt foruten utroskapen. Altså jeg trengte å se hva som var der ute for å kjenne at jeg ikke ville bytte min kjære mot dette. Jeg har lest mange artikler og pratet med mange venninner, alle sier at jeg ikke bør fortelle om den hendelsen som hendte. Så jeg har bestemt meg for å hold munn, for forholdets beste. Jeg vet jeg aldri kommer til å gjøre det igjen, da fyllesex med en ukjent ikke er tingen for meg. Jeg synes det ville vært egoistisk av meg å fortelle det, da jeg kunn letter på samvittigheten. I kveld er det sannsynligvis siste kveld som singel. Men jeg skal nyte den som jeg har kjæreste Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du virker veldig sikker på at han vil ta deg tilbake, har ikke han kommet med noen kommentarer/spm til hva som har skjedd i de siste 3 ukene? 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du går ikke glipp av en dritt. Synes det er veldig egoistisk gjort av deg (TS). Hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg nok droppa deg etter det siste du gjorde mot kjæresten din. Lurer på hvor jævelig han egentlig har det. Stakkars fyr. Jeg hadde fryst deg ute etter første stund og ville aldri tatt deg tilbake! Easypeasy. At dere skal prøve igjen om 2 uker? Høres bare utrolig latterlig ut. I mine øyne så er det ingenting å rase seg av. Har du det bra med kjæresten din så holder du deg der. Har du det ikke bra nei så stikk da, men da kan du faen holde deg der også! Blir så utrolig irritert av sånne mennesker som deg. 4 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva i all verden forventet du egentlig når du lagde tråden? Du må jo ha visst hvordan svarene ville vinkle seg - lette du etter bekreftelse og sympati? Hvaslags tøffelkjæreste er det egentlig du har, som ikke blir rasende forbannet? Tror du ikke han har akkurat de samme følelsene som du har? Hvorfor er det bare du som skal få lov til å riste fra deg? Det å ville være singel igjen forsvinner for mange aldri i et forhold nettopp fordi det er I POSE OG SEKK! For en trist tråd. Håper kjæresten din får en ryggrad og rister fra seg neste gang han får lyst også! Selvfølgelig kan vi alle sympatisere med følelsene dine, men handlingene dine er barnslige og egoistiske. 4 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Alle her skjønner tankegangen din. De fleste av oss (meg inkludert) har også vært der, at man føler at man er redd for å ikke vite hva man går glipp av. Men å be om en pause for å "riste fra seg" blir for dumt og egoistisk. Jeg stiller meg i rekken av brukere som ønsker at han ikke skal ta deg tilbake. Jeg vil ikke gå så langt som å si at han mangler ryggrad om han gjør det, men jeg kan nesten garantere at han kommer til å slite med tanken om de tre ukene du har vært singel og kunnet gjort hva du vil. Jeg synes også du skal være ærlig om utroskapen. Du sier det blir for egoistisk å si det, fordi da er det bare du som letter samvittigheten. Jeg mener det motsatte, at det blir for egoistisk å ikke si det, for både du og jeg vet hvilken vei det går om du forteller det. Du vil bare redde ditt eget skinn. Nei, gro deg en ryggrad og stå for det du har gjort. Vis anger om du føler anger, men vær ærlig med ham. Om han er så fantastisk som du sier han er, så fortjener han din fulle ærlighet. Jeg vet jeg ville satt pris på det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Å være utro er én ting, å ikke tørre å være ærlig med partneren din og la ham få velge hvor akseptabelt det er og om han vil dele livet sitt med deg på bakgrunn av det, er bare utrolig feigt og urettferdig ovenfor kjæresten din. Klart venninnnene dine er enige med deg; de vet jo også at hvis du forteller det, er det en veldig stor sjanse for at han går i fra deg. De færreste ønsker å dele livet sitt med en som har så liten respekt for dem, men det blir bare trist at du skal la han få leve i uvisshet og ikke la han få velge selv. Du må gjerne bruke egoistisk-unnskyldningen ovenfor deg selv, men jeg tror du også vet at det er mer egoistisk å ikke fortelle det, ettersom du lurer kjæresten din til å være sammen med deg på feil premisser. Tidene vil komme når samtalene kommer inn på utroskap, og du blir nødt til å lyve. Høres ut som et fantastisk forhold! 4 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg synes ikke det gir noen større mening at hvemsomhelst her inne skal synse om hva TS' (eks)kjæreste skal eller ikke skal gjøre. Vi kjenner hverken ham eller TS, og vet heller ikke hvordan forholdet deres er. Alle forhold er forskjellige, og hva fyren bør gjøre, er egentlig helt opp til ham selv. Det er en privatsak mellom ham og TS. Anyways: Å fortelle eller fortie er et alt for vanlig dilemma. Det blir et valg mellom to onder: Å være ærlig kan være veldig belastende for den som er blitt bedratt - som har vært lykkelig uvitende, men som nå får litt av et slag i trynet. Det kan lett ødelegge et forhold. Så sitter man der, singel igjen, med en såret, skuffet og sinna eks. Men dersom man nå er ærlig, og forholdet fortsetter å fungere, er det til gjengjeld bygget på et solid grunnlag og ikke på løgner. Og den gnagende, dårlige samvittigheten blir borte; det samme gjelder frykten for å bli avslørt. Men å fortelle sannheten er altså å gamble. Det er selvsagt en kjip situasjon, men det viser egentlig det sentrale: Man skal aldri være utro. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 "Jeg synes det ville vært egoistisk av meg å fortelle det, da jeg kunn letter på samvittigheten." Det er noe det verste jeg har lest, du er psykotisk. Stakkars gutt som ender opp med deg. 2 Lenke til kommentar
Gjest frustrert TS Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ts her. Heldigvis har jeg nok i huet til å skjønne at flere av dere her inne er veldig umodne, dermed tar jeg ingen av de usaklige kommentarene hardt innpå meg! Ellers sier dere at kjæresten min er en tøffel og at jeg er urettferdig som har fått ristet i fra meg og ikke han. HVA VET DERE OM HVA HAN HAR GJORT? Han har vært ute omtrent hver helg fre og lørdag siden det ble slutt. Jeg har vært ute to ganger. Han har snakket mye med jenter, gitt nummeret sitt til en faktisk og flørtet heftigt. Dette har han sagt selv. Så er det noen som har fått ristet seg løs i denne tiden, så er det han! (Kan godt være han har hatt sex og men ikke ønsker å fortelle det). Lenke til kommentar
frevild Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 TS, enhver kan gå inn her og lire av seg et eller annet uten å ha tenkt spesielt mye først. Og dette skjer tydeligvis ganske ofte. Så du gjør klokt i å lese de innleggene du mener er saklige og gjennomtenkte og å overse de andre. Lykke til.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Ts her. Heldigvis har jeg nok i huet til å skjønne at flere av dere her inne er veldig umodne, dermed tar jeg ingen av de usaklige kommentarene hardt innpå meg! Ellers sier dere at kjæresten min er en tøffel og at jeg er urettferdig som har fått ristet i fra meg og ikke han. HVA VET DERE OM HVA HAN HAR GJORT? Han har vært ute omtrent hver helg fre og lørdag siden det ble slutt. Jeg har vært ute to ganger. Han har snakket mye med jenter, gitt nummeret sitt til en faktisk og flørtet heftigt. Dette har han sagt selv. Så er det noen som har fått ristet seg løs i denne tiden, så er det han! (Kan godt være han har hatt sex og men ikke ønsker å fortelle det). Dette vil du og den du elsker leve videre med(hvis dere blir sammen igjen?), og sikkert krangle litt over i fremtiden. Bra jobbet, må ha vært et sjokk at guttene du skulle treffe på fylla kun var ute etter å knulle deg, da de fleste egentlig vil snakke litteratur og fortelle om barndommen sin. Hvis han du elsker har fått litt napp imens du ristet deg løs, burde du gi han berøm for å utforske, det synes jo du er greit? Nå elsker han deg jo sikkert enda mer! Endret 14. november 2010 av Sebbe 3 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Han har vært ute omtrent hver helg fre og lørdag siden det ble slutt. Jeg har vært ute to ganger. Han har snakket mye med jenter, gitt nummeret sitt til en faktisk og flørtet heftigt. Dette har han sagt selv. Så er det noen som har fått ristet seg løs i denne tiden, så er det han! (Kan godt være han har hatt sex og men ikke ønsker å fortelle det). Man kan ikke klandre han for å ha vært ute og truffet andre jenter, det er du som dumper han og vil ta han tilbake når du har rast fra deg. Det er godt å høre at han ikke bare har sittet inne og sturet, da er det en viss rettferdighet i det her. 7 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Bra for kjæresten din! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ellers sier dere at kjæresten min er en tøffel og at jeg er urettferdig som har fått ristet i fra meg og ikke han. HVA VET DERE OM HVA HAN HAR GJORT? Han har vært ute omtrent hver helg fre og lørdag siden det ble slutt. Jeg har vært ute to ganger. Han har snakket mye med jenter, gitt nummeret sitt til en faktisk og flørtet heftigt. Dette har han sagt selv. Så er det noen som har fått ristet seg løs i denne tiden, så er det han! (Kan godt være han har hatt sex og men ikke ønsker å fortelle det). Har ikke sagt at eksen din er en tøffel. Vi har sagt at vi håper han ikke er det. Og etter hva du nå har fortalt er han tydeligvis ikke det. Og det er kjempebra. Hvis du klandrer eksen din for å flørte med jenter, gi dem telefonnummer og kanskje rote, ha sex osv etter at det ble slutt, er det du som er umoden og ikke skjønner konsekvensene av det du har gjort. Det var du som slo opp, og han trenger overhodet ikke ha dårlig samvittighet. Er du riktig uheldig kan det faktisk være at han ikke lenger vil ha deg tilbake siden han nå har fått smaken på singellivet med festing og jenter hver helg. Og da er det du som sitter der med skjegget i postkassa. Som en annen her sa, det er godt det finnes rettferdighet her i verden. Hvis det jeg sier skulle vise seg å stemme, er det ikke noe mer enn rett og rimelig, du vil ha fått akkurat som fortjent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå