Plankehaug Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Heisann! Litt usikker på om denne er postet riktig. Men det har seg sånn at jeg klarte å miste HTC Legenden min i bakken, også ble det noen riper i skjermen. Det er minimale riper, men nok til at jeg syns det blir plagsomt. Så lurte jeg på om elkjøp sin trygghets avtale gjelder, selv om skadene er minimale? Noen som vet? Takk. Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fra vilkårene til trygghetsavtalen: 6. Unntak Erstatning gis ikke ved: 6.1 Skade som ikke påvirker varens brukbarhet, f. eks. riper og sprekker. Skade som består i eller kommer av slitasje, bruk, aldring, forandring i farge, form eller belegg, eller forsømt vedlikehold. Så den dekker nok dessverre ikke riper nei, så lenge de ikke lager problemer for bruken. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Var det jeg tenkte, frister nesten litt å drukne den nå.. Neida. Finnes det noen annen måte å få byttet skjermen på da? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bare mist den i et glass øl el, slikt disse idiotforsikringene er for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er ikke noe i veien for å "miste" den, så lenge det ikke plager samvittigheten din å utføre forsikringssvindel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå