Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

The Mobbing is back! - Livet er håpløst.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobbingen foregår fra alle kanter. Folkene på skolen.

De '' Populære '', de såkalte '' vennene '' mine. Familien min. Lærerne på skolen. ALLE.

 

 

 

Det er håpløst. Nei, jeg kan ikke ta opp dette med noen. Det ødelegger livet mitt.

 

 

Det er ingen grunn til at jeg skal leve.

Du er åpenbart deprimert, å vurdere selvmord akkurat nå er ikke noe du burde gjøre. Kunne du postet litt om deg selv her, helst din bakgrunn (grunnen til at de mobber deg) og hva de sier til deg. Fortell gjerne hvorfor dette treffer deg så hardt, er det sannhet i det?

 

EDIT; legg ved din alder, den vil også gi oss en generell pekepinn.

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Hvor mange er det som mobber deg?

Opplevde noe av det samme, var den som alle i klassen, og da mener jeg alle, lo av. De fant opp kallenavn og lot meg aldri være i fred. Og disse elevene (en spesielt som starta og "styrte" mobbingen) prøvde overhodet ikke å skjule det ovenfor lærerne.

En time, mens de holdt på å mobbe meg, ble jeg jævlig forbanna, ga søppelkassa i klasserommet et godt spark i sinne og gikk ut av timen. Læreren kom etter meg og spurte om jeg ble mobba, jeg sa ja, og hvem det var som styrte hele greia. Etter denne episoden stoppet mobbingen, og jeg ble bedre kjent med folk i klassen, fikk noen venner osv.

 

Er ikke tvil om at "lederen" hadde fått juling av meg om det ikke stoppet der og da.

På vår skole blir man utvist for å utøve vold mot andre elever (antakelig mange andre skoler også).

 

Gjør det du kan for å stoppe mobbinga uten vold, om det ikke funker, sørg for å ta dem godt. Om du har noen gode venner kan du få dem til å hjelpe deg (ikke om du bare har en motstander, det er feigt).

 

Risken du tar ved å gjøre noe med mobbingen er at du kanskje ikke kommer til å få så mange venner når mobbingen er over, folk vil kanskje ikke skjønne hvordan du hadde det, og tenke at du er en "taper", kanskje noen blir redde for deg også.7

 

Det er utrolig hvor slemme mennesker kan være. Og mobbing er utelukkende for å få oppmerksomhet. En mobber mobber aldri alene med deg (fins unntak). Det jeg merket var at det var alltid noen andre tilstede for å peke og le.

Lenke til kommentar

Lærerene mobber deg, foreldrene dine? Wtf?

 

Om du har noen gode venner kan du få dem til å hjelpe deg (ikke om du bare har en motstander, det er feigt).

Ha!

Hadde det vært en motstander skulle du faen meg tatt han meg balltre!

Gjort det klart for han.

Men ikke at jeg OPPFORDRER til vold da...

Lenke til kommentar

Hørtes ut som om foreldrene dine er litt bekymret for deg, har du havnet i noen dårlige miljøer?

 

Det virker også som om (grunnet unormalt mye banning) om foreldrene dine er under press, er det hardt mellom dem? Jeg tror at de har problemer med hverandre, det er nok ikke du som er problemet hjemme. De er sikkert uvant med at du begynner å bli voksen ettersom at du nå er 14 år, det er en hard tid for foreldre.

Lenke til kommentar

Du vet at det finnes kirkens rødekors eller sånn telefon for unge som er redd for å gå hjem.

Husker ikke om det er kirkens nødhjelp eller hva det er, men det henger et sånt poster på skolen vår.

Går selv i 9. Klasse nå, begynte nå i høst. Samme som deg tror jeg.

Alle forventer jævlig mye av deg, foreldre som er forbanna uansett, vært der men kanskje ikke så "ekstremt".

 

EDIT: leif

Endret av Noen123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...