Gå til innhold

Sannheten om 2012


Noen123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, men virker som du tar det på ramme alvor når folk kommer med slike kommentarer som dette.

I 2012 kommer pappa til å sprenge verden med dynatitten vi har i kjelleren. Alle vil dø, hele verden.Nærmere dato kommer senere.
DET Innlegget kan du slette før jeg kommer med ord som fører til at jeg blir kasta ut herfra!

Enden er nær!
Go F yourself

 

Tror du seriøst at verden vil gå under i 2012?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Seriøst dere må tro på meg, jeg vil detonere min anti materie bombe 31/12-2011 23:59:59, eneste måten dere kan overleve på er å flykte til det interstellar verdensrom. Denne eksplosjonen vil bli 700 billioner ganger kraftigere enn supernova, dette er en hypernova.

Lenke til kommentar

Seriøst dere må tro på meg, jeg vil detonere min anti materie bombe 31/12-2011 23:59:59, eneste måten dere kan overleve på er å flykte til det interstellar verdensrom. Denne eksplosjonen vil bli 700 billioner ganger kraftigere enn supernova, dette er en hypernova.

 

Er det GMT eller baserer du deg på norsk tidssone? Må bare vite hvor tidlig jeg skal begynne vorspielet den dagen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Seriøst dere må tro på meg, jeg vil detonere min anti materie bombe 31/12-2011 23:59:59, eneste måten dere kan overleve på er å flykte til det interstellar verdensrom. Denne eksplosjonen vil bli 700 billioner ganger kraftigere enn supernova, dette er en hypernova.

 

Er det GMT eller baserer du deg på norsk tidssone? Må bare vite hvor tidlig jeg skal begynne vorspielet den dagen. :D

 

Det gjelder selvsagt når dato grensen lanserer en ny dag, det vil si det første landet i Oseania når det angitte tidspunktet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det gjelder selvsagt når dato grensen lanserer en ny dag, det vil si det første landet i Oseania når det angitte tidspunktet.

 

Ok, kult! Godt jeg har fri den dagen, er alltid kjipt å få arbeidsdagen ødelagt av slike ting. :tease:

 

Siden det er så mange brukere på så mange forskjellige tidssoner så lanserer jeg denne linken som vil gi dere en oversikt når dommedagen kommer.

 

De som vil lese mer om datogrensen kan gjøre det her. De som vil vite mer om tidssoner kan se på denne.

 

Det interstellar verdensrom er deres eneste utvei, det vil si rommet mellom stjerner og galakser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er redd =/

 

Jeg vil forlate dere og la dere alle få dø en smertefull død når dere ser at min eksplosjon river molekylene og atomene fra hverandre. Jeg vil selvsagt overleve fordi jeg vil befinne meg på en interstellar ringverden langt vekke fra Melkeveien. Jeg kan gi dere et hint, jeg har allerede detonert bomben, må bare vente til signalet kommer frem til jorden og det skjer på mitt angitte tidspunkt.

Lenke til kommentar

Det interstellar verdensrom er deres eneste utvei, det vil si rommet mellom stjerner og galakser.

 

Eller vi kan satse på at Jack Bauer ordner opp. Dette hadde jo vært et fett plott til 24, Jack'ern har et døgn på å finne deg, hele konspirasjonen, samt reise halve verden rundt for å desarmere bomben. Selvsagt blir datteren kidnappet underveis, og gode gamle Jack får enda en gang sjansen til å gjøre det han kan best; torturere mistenkte til krampa tar ham. "24 - The 2012 doomsday series". Jeg hadde kjøpt den! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det interstellar verdensrom er deres eneste utvei, det vil si rommet mellom stjerner og galakser.

 

Eller vi kan satse på at Jack Bauer ordner opp. Dette hadde jo vært et fett plott til 24, Jack'ern har et døgn på å finne deg, hele konspirasjonen, samt reise halve verden rundt for å desarmere bomben. Selvsagt blir datteren kidnappet underveis, og gode gamle Jack får enda en gang sjansen til å gjøre det han kan best; torturere mistenkte til krampa tar ham. "24 - The 2012 doomsday series". Jeg hadde kjøpt den! :!:

 

Det hadde blitt en fantastisk bestselger. Men dessverre så har jeg en laser som jeg kan forsvare meg med, hvor jeg kan destruere Jack Bauers romskip med laseren. Dette vil bli første gang Jack bauer feiler, en gang må bli den første :)

Lenke til kommentar

Det hadde blitt en fantastisk bestselger. Men dessverre så har jeg en laser som jeg kan forsvare meg med, hvor jeg kan destruere Jack Bauers romskip med laseren. Dette vil bli første gang Jack bauer feiler, en gang må bli den første :)

 

Vel, han er gammel, så det er kanskje på tide for ham å legge inn årene snart uansett. Du får ha lykke til hvertfall, see you on the other side! ;)

Lenke til kommentar

Jeg er redd =/

 

Jeg vil forlate dere og la dere alle få dø en smertefull død når dere ser at min eksplosjon river molekylene og atomene fra hverandre. Jeg vil selvsagt overleve fordi jeg vil befinne meg på en interstellar ringverden langt vekke fra Melkeveien. Jeg kan gi dere et hint, jeg har allerede detonert bomben, må bare vente til signalet kommer frem til jorden og det skjer på mitt angitte tidspunkt.

 

You evil bastard :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det hadde blitt en fantastisk bestselger. Men dessverre så har jeg en laser som jeg kan forsvare meg med, hvor jeg kan destruere Jack Bauers romskip med laseren. Dette vil bli første gang Jack bauer feiler, en gang må bli den første :)

 

Vel, han er gammel, så det er kanskje på tide for ham å legge inn årene snart uansett. Du får ha lykke til hvertfall, see you on the other side! ;)

 

Kan jeg få sende deg begravelses blomster på forhånd? jeg trenger adressen din. "The Other Side" er dødsriket, når du skal reise til dødsriket så vil du reise med et cruise ship som heter Osiris.

 

Var det ingen som tok den med "Osiris"?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg er redd =/

 

Jeg vil forlate dere og la dere alle få dø en smertefull død når dere ser at min eksplosjon river molekylene og atomene fra hverandre. Jeg vil selvsagt overleve fordi jeg vil befinne meg på en interstellar ringverden langt vekke fra Melkeveien. Jeg kan gi dere et hint, jeg har allerede detonert bomben, må bare vente til signalet kommer frem til jorden og det skjer på mitt angitte tidspunkt.

Hvis du allerede befinner deg i "interstellar space" og bare avventer at avfyringssignalet ditt ankommer jordet, så betyr jo det at dine innlegg i denne tråden ble skrevet for like lang tid siden som det vil ta for Signalet å nå jorden, som faktisk betyr at det du skriver her ble skrevet før noen i det hele tatt tenkte på å opprette denne tråden!

Enten så lyver du vilt og har egentlig kun akkurat klatra ombord i romskipet ditt (wait for meeeeeee), eller så har du i tillegg til å bygge en gigahypermegabombe også laget en tidsmaskin :o

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...