Gå til innhold

Sannheten om 2012


Noen123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

I 2012 kommer pappa til å sprenge verden med dynatitten vi har i kjelleren. Alle vil dø, hele verden.

 

Nærmere dato kommer senere.

DET Innlegget kan du slette før jeg kommer med ord som fører til at jeg blir kasta ut herfra!

Jeg forstår ikke, noen123, CBAs teori hørtes meget god ut, jeg tror vi burde lage noen frø-velv på Svalbard, slik at vi er på den sikre siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I 2012 kommer pappa til å sprenge verden med dynatitten vi har i kjelleren. Alle vil dø, hele verden.

 

Nærmere dato kommer senere.

DET Innlegget kan du slette før jeg kommer med ord som fører til at jeg blir kasta ut herfra!

 

Kom med dem, så blir vi kvitt deg.

Lenke til kommentar

I 2012 kommer pappa til å sprenge verden med dynatitten vi har i kjelleren. Alle vil dø, hele verden.

 

Nærmere dato kommer senere.

DET Innlegget kan du slette før jeg kommer med ord som fører til at jeg blir kasta ut herfra!

Jeg forstår ikke, noen123, CBAs teori hørtes meget god ut, jeg tror vi burde lage noen frø-velv på Svalbard, slik at vi er på den sikre siden.

Hmm, høres jo ner logisk ut enn noe annet søppel som står på internett iallefall.

CBA, du poster datoen et par dager før, eller?

Endret av Noen123
Lenke til kommentar

INGEN dommedagsprofetier må høres på, folk må slutte å høre på paranoid schitzofrenes hysteri om ting som ikke er mulig å forutsi. den dagen Staten begynner å bygge gigantiske grottebyer, og undervannskompleks er det på tide å bekymre seg før det er det bare å leve livet i den trygge viten om at jorda er dødsdømt og at om ikke annet skjer vil jorda dø med sola om millioner av år til, så folkens ned med "enden er nær"-skiltene deres...

 

"folk tror på de underligste ting"

Lenke til kommentar

INGEN dommedagsprofetier må høres på, folk må slutte å høre på paranoid schitzofrenes hysteri om ting som ikke er mulig å forutsi. den dagen Staten begynner å bygge gigantiske grottebyer, og undervannskompleks er det på tide å bekymre seg før det er det bare å leve livet i den trygge viten om at jorda er dødsdømt og at om ikke annet skjer vil jorda dø med sola om millioner av år til, så folkens ned med "enden er nær"-skiltene deres...

 

"folk tror på de underligste ting"

 

Enden er nær!
Lenke til kommentar

I 2012 kommer pappa til å sprenge verden med dynatitten vi har i kjelleren. Alle vil dø, hele verden.

 

Nærmere dato kommer senere.

DET Innlegget kan du slette før jeg kommer med ord som fører til at jeg blir kasta ut herfra!

 

Hvorfor? Er du faren hans kanskje? Uansett skal dere begge ha pluss for flåsete innlegg, og tildeler et til meg selv også i samme slengen. :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vi må huske på at på Isaac Newtons tid hadde enda ingen begynt å tvile seriøst på at Jorda og universet ikke var skapt av Gud for mindre enn 6000 år siden.

 

Det var først da geologene på siste halvdel av 1800-tallet oppdaget at bergartene var foldet og snudd på, og disse geologene skjønte at dette var langsomme prosesser som trengte millioner av år for å kunne skje, det var først da at Darwins teori om evolujon ble mulig i praksis, for plutselig hadde man et tidsrom som var stort nok til at evolusjonens prosesser kunne ha skjedd. Og det var først da at astronomene begynte å fatte hva det var de egentlig så utover i var. Det var noe som hadde oppstått, det var ikke "skaperverket".

 

Isaac Newton tvilte verken på Gud eller skapelsesberetningen i Bibelen, han og hans samtidige trodde virkelig at Gud brukte 6 dager på skapelsen av alt og at alt de så var yngre enn 6000 år. Isaac Newton undersøkte bare skaperverket slik han selv så det, altså slik han mente Gud hadde skapt det. Heller ikke hans forløpere som Johannes Kepler og Galileo Galilei tvilte noensinne på at universet var yngre enn 6000 år. De var vitenskapsmenn, men de var troende vitenskapsmenn.

 

En av de som ganske tidlig begynte å hevde at verden var vesentlig eldre enn 6000 år var den verdenskjente norske geologen Waldemar Christofer Brøgger, som forøvrig også ble Norges første universitetsrektor. Det var bl.a Brøggers artikler og bøker som gjorde at Darwin skjønte at hans egne teorier om artenes opprinnelse var korrekte.

 

Og som man sier: Resten er historie. Vitenskapshistorie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Jeg holder på å sy sammen en antimaterie bombe, jeg vil detonere den kl. 23:59 31/12-2011. Ifølge bruksanvisningen så vil den fremkalle et "hypernova" som vil rive hele galaksen ifra hverandre og Jorden vil være "Ground Zero".

 

Evakuere mens dere kan, dra til Andromeda Nebula før det er forseint!

 

Det vil ikke være noe 2012 for jordbeboerne.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

INGEN dommedagsprofetier må høres på, folk må slutte å høre på paranoid schitzofrenes hysteri om ting som ikke er mulig å forutsi. den dagen Staten begynner å bygge gigantiske grottebyer, og undervannskompleks er det på tide å bekymre seg før det er det bare å leve livet i den trygge viten om at jorda er dødsdømt og at om ikke annet skjer vil jorda dø med sola om millioner av år til, så folkens ned med "enden er nær"-skiltene deres...

 

"folk tror på de underligste ting"

Uhm.. I diverse tekster på nett, så har jo statene allerede bygget en haug av dem.. Frøbanken på svalbard er jo tydeligvis en av dem. Kan vi begynne å gå amok nå?

Lenke til kommentar

INGEN dommedagsprofetier må høres på, folk må slutte å høre på paranoid schitzofrenes hysteri om ting som ikke er mulig å forutsi. den dagen Staten begynner å bygge gigantiske grottebyer, og undervannskompleks er det på tide å bekymre seg før det er det bare å leve livet i den trygge viten om at jorda er dødsdømt og at om ikke annet skjer vil jorda dø med sola om millioner av år til, så folkens ned med "enden er nær"-skiltene deres...

 

"folk tror på de underligste ting"

Uhm.. I diverse tekster på nett, så har jo statene allerede bygget en haug av dem.. Frøbanken på svalbard er jo tydeligvis en av dem. Kan vi begynne å gå amok nå?

Frøbanker, og underjordiske bunkere til den politiske elite er ikke helt hva jeg mente med grottebyer;)

 

Ja, det er fult mulig at verden går under imorgen pga en mega-stein fra rommet treffer oss, men dommedagsprofetier er mer suspekt.

Lenke til kommentar

INGEN dommedagsprofetier må høres på, folk må slutte å høre på paranoid schitzofrenes hysteri om ting som ikke er mulig å forutsi. den dagen Staten begynner å bygge gigantiske grottebyer, og undervannskompleks er det på tide å bekymre seg før det er det bare å leve livet i den trygge viten om at jorda er dødsdømt og at om ikke annet skjer vil jorda dø med sola om millioner av år til, så folkens ned med "enden er nær"-skiltene deres...

 

"folk tror på de underligste ting"

Uhm.. I diverse tekster på nett, så har jo statene allerede bygget en haug av dem.. Frøbanken på svalbard er jo tydeligvis en av dem. Kan vi begynne å gå amok nå?

 

De er beregnet for bruk ved større ødeleggelser som store oversvømmelser, jordskjelv, asteroider m.m. Dessuten ikke så lurt å gjemme seg under bakken om helvete bryter løs med jordskjelv og flom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...