Skrue Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Holder på med å hespe sammen en maskin av gammelt rusk og rask, deriblant et S3 4Mb skjermkort. Har tenkt å gi bort maskinen til en dårlig bemidlet kollega på jobben. Har lett høyt og lavt på nettet etter brukbare drivere for kortet, men det ser ikke ut som dette blir enkelt! Så derfor spør jeg her: Kan noen hjelpe meg med drivere for dette kortet, evnt. komme opp med en link? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 er ikke me laget på en revidert versjon av win2000 kjernen? kan du ikke prøve med de driverene som ligger på en win2000 cd? vet det er drivere på den... hadde et slikt kort en gang jeg oxo i serveren min til dedicated server for cs.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jøss, takker for raskt svar og tips! Har jo W2k liggende her, skal prøve det! Dessverre, det funka ikke. Lenke til kommentar
djises Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 http://ranger.s3graphics.com/swlib/?license=accept 2 valg her, se på chippet på kortet ditt og sjekk at det stemmer. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Har du sjekket på http://www.s3graphics.com? Der har de hvertfall til mitt eldgamle s3 kort. Skulle ikke forundre meg om du fant noe også. Der har de hvertfall de driverene som er utviklet. Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Prøv med driverne for XP eller NT4.0 Jeg mangla noen drivere til xp. Prøvde med NT drivere da virka det Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Takker hjerteligst for alle svar og forslag, men det hele endte tilslutt med å montere et ATI PCI-kort i stedet. Det fungerte, heldigvis! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå