Kortsluttning Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 set up windows xp on selected item crate a partition in a unpartitionated space delete selected partition -C: partition 1 preload ntfs 147919mb 134454mb free --: partition 2 eisa utilities 4707mb 671mb free Noen tips til hva jeg velger her? Må innstalere windows på nytt Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Da var det innstallert, riktig svar er c:/ partisjon1 Da windows var innstalert var skrivebordet helt tomt og jeg fikk ikke kontakt med nettverk, dette ordnet seg etter jeg innstalerte et nettverkskort fra en cd jeg fant. Men nå er det noe rart med skjermbildet. Når jeg opner internett må jeg bla mange sider nedover for å finne det som vanligvis ligger øverst. + at jeg ikke ser det som er på sidene, må scrolle sidelengs. Properties-settings-advance-monitor, men der får jeg ingen alternativer fikk også spm om jeg så et vindu når jeg innstalerte, så skulle jeg trykke ok.. det vinduet var oppi et hjørne, men trykket ok fordet. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det kan høres ut som om du mangler drivere for skjermkortet ditt. Da brukes det en veldig enkel driver som kun gir deg 640x480 (?) pixels oppløsning, og det er veldig få ting du kan få endret på uten å installere en driver for den hardware'n du har. Hvis du ser i Device Manager, så vil det antageligvis være gule spørsmålstegn der. Tegn på at ting mangler. Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Takker så mye for hjelpen! Helt riktig, mye gule spm tegn der ja! ble kvitt det ene da jeg innstalerte nettverkskort. Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned en driver da? har en gammel lenovo think vision skjerm Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Har en 2-3 år gammel verson av den dataen under her:) sannsynligvis litt svakere komponenter men samme merke. Lenovo ThinkCentre A58 SFF Intel Pentium Dual-Core E5400 2GB DDR2 800MHz minne 320GB SATA HDD, DVD/RW Intel GMA X4500 grafikkkontroller Gigabit Ethercard, Tast./mus Microsoft Windows 7 Pro / XP Pro-nedgradering Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 http://driverwhiz.com/drivere-no?brand=Intel&logo=Intel&subid=1001-no-no-10000001265&gclid=CNL7gq3NlKUCFQl_5QodpTeeOg prøver denne:) Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 fant da ut at jeg sannsynligvis har et intel® gma 3000 128mb, 946gz express chipset family kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå