Gjest ML Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jenter liker *overskriften* så hvordan blir man det? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ... Det bestemmer du selv.... Det å være selvstendig betyr jo at du ikke skal være avhengig av andre for å få hjelp, veldig motvirkende å måtte spørre etter dette på et forum, det viser jo ikke selvstendighet. Begynn å gjør dine egne valg, ikke krev andres godkjenning for alt du skal gjøre, vær spontan, så kommer det. Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Like your mom. Sorreh, kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Gjest ML Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva mener du med spontan? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva mener du med spontan? Så snart du tenker, hmm, kunne tenkt meg en tur rundt i byen nå, så tenker du ikke over det, men forsvinner ut døren. Det samme kan gå for alt, "kunne tenkt meg en tur i fjellet nå", da går du på minuttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå