Badeskum Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei. Har lyst på et spill der man må tjene penger for så å bruke de. Litt sånn som CS, bare at det har en story/mening, og tar MYE lenger tid enn å få det beste våpenet. Helst FPS.. Litt sånn som Need For Speed spillene, bare med action. Der du aldri blir steinrik, om ikke man har runnet spillet bigtime. Badeskum Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) S.T.A.L.K.E.R serien kan være verdt en titt. Spillene har et ålreit trading system om baserer seg på kjøp og salg. Du kan bruke tid på å spare opp penger til å kjøpe dagligdagse nødvendigheter som mat og med-packs, men ikke minst bedre våpen, ammo, armor osv. Penger tjener du ved å selge ting du finner rundt i verdenen, fortrinssvis artifacts. Verdenen er veldig åpen og ting går i ditt eget tempo. Kan bli mye gåing og leiting, men jeg satt veldig stor pris på friheten i spillet. Er en veldig god følelse når du endelig får slått kloa i et våpen du liker. Personlig var jeg veldig fornøyd med våpenfølesen i spillene. Man må lære seg forskjellige teknikker med forskjellige våpen. Har spillt både Shadow of Chernobyl (dessverre plaget av en del bugs) og Call of pripyat (ingen bugs).Mange timer meg uhyggelig stemning og kult gameplay edit: kan jo nevne at spillet er et slags FPS rollespill Endret 8. november 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Resident Evil 4 kanskje? Du kan finne penger og verdigjenstander du kan selge hos en kjøpmann som er forskjellige steder på kartet, for så og kjøpe nye våpen eller oppgradere våpen du har. Og så er det et meget bra spill. Whaddaya buyin'? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er jeg teit om jeg anbefaler Mass Effect 2? Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Mye kjent med tittlene, men er det ikke noen spill der man skyter mennesker, ikke dyr? Liker ikke de der aliensene/zombiene, no offence mot noen altså. Takk for svar Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, kan jo prøve Fallout? Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Takk, men har prøvd det. Sitter å vurderer stalker, men tar gjerne imot flere tips Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Borderlands har også MANGE fete våpen, men blir fort litt ensformig. Ga meg litt i Ca. 30 timer morro, men er jo ikke bare mennesker å sikte på da... I S.T.A.L.K.E.R spillene er def faktisk mange flere mennesker man kjemper mot enn mutanter/dyr, ihvertfall et stykke ut i historien. Men jeg skal ikke stikke under en stol at det er en del mutanter drepe også. litt av stemningen i spillet er vel egentlig det faktum at du aldri vet hva som gjemmer seg i skyggene. Er det en usynlig bloodsucker, eller kanskje en gjeng muterte rotter? Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Skal springe ned å legge litt penger i stalker nå Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (skulle vi nevnt at det er hunder i stalker?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå