Gå til innhold

Facebook: Bilder vises ikke

Ituca

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Jeg har et frustrerende problem. Mine venner kan ikke se bilder jeg er tagget i, selv om jeg har sett på alle innstillinger og påsett at vennene mine kan se mine bilder. Det er imidlertid bare profilbildene som kommer opp når man klikker på "Bilder" på profilen min - når jeg ser venner er inne på sin konto og går inn på min. Selv om det står under profilbildet mitt "se alle 10 bildene" vises bare to - de to profilbildene.

Det rare er at når jeg logger inn selv, kan jeg se alle de ti bildene - åtte jeg er tagget i "ovenfor" og to profilbilder "under". Men når jeg ber for eksempel mine brødre og søstre gjøre det (som jeg er venner med), kommer det bare opp to profilbilder. Når søsteren min ser på den andre broren min eller for den saks skyld andre venner sine bilder, kommer alle bildene man er tagget i opp, med profilbilder og albumer nederst. På min profil ser de bare de to profilbildene, og ikke de åtte andre bildene jeg er tagget i. Jeg kan bare se de bildene jeg er tagget i selv når jeg logger inn.

Jeg har prøvd mange forskjellige typer nettlesere, en bror har blitt med meg på skolen på pc-en der, og det samme problemet oppstår likevel.

Hjelpesentret dekker ikke mitt spørsmål har jeg funnet ut (eventuelt vis meg et dere mener kan beskrive det), og jeg finner heller ikke noen kontakt til "Facebook-temaet" (noen e-postadresse e.l).

Hvordan i all verden skal jeg løse dette problemet? Er det noen kan komme med ideer om hva dette er og hvordan dette fikses? Eventuelt bare spør mer hvis noe av det jeg skrev var uklart. Da hadde jeg blitt enesestående takknemlig!

Endret av Ituca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...