stoff3r Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hei, jeg vil gjerne ha en stille PSU, helst så stille at den blir lydløs i et rolig rom. Min nåværende Mist dundrer og går hele tiden, det er en modulær psu fra noen år tilbake, 2007 kanskje. Trodde denne skulle være stille men akk nei. Vurderer også å gardere meg for framtidige oppgraderinger av min gamerpc med det samme. trenger ca 595w i følge calculatorer, hvis jeg tar i litt med tanke på framtiden. Har følgende specs: Antec p182. core 2 quad 6600 @ 3ghz. radeon 4870 512mb. 4GB ram. 5 7200rpm hdd redigert, her er noen alternativer: Antec True Power 650w CoolerMaster Silent Pro Gold 600w Mist 650w rev 4, modulær. Antec Truepower 750W, dyr og ikke på lager. Endret 8. november 2010 av stoff3r Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kan jo også nevne Seasonic X og Corsair AX som skal være av den stille sorten. Er litt dyr, men så er Seasonic og Corsair kjent for kvalitet på sine strømforsyninger. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjøp en stor Corsair med skikkelig størrelse. Når disse ligger under 20% mener jeg det var (Korriger meg på prosenten.) så får du ikke stillere PSU. Grunnen til dette er at da står vifta i RO, den starter kun når belastningen øker. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Den corsair ax 750 blir da det mest sansynlige alternativet for meg, spesielt siden de har den på de mer seriøse nettbutikkene, og prisen var litt lavere og flere watt Vet dere samtidig om noe bra lyddempingsmateriale å få kjøpt? Funderte i en stund på om jeg skulle slå til på dette: ON SALE- Reg $49- AcoustiPack ULTIMATE 3-Layer PC Soundproofing Kit Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har AX750, kan trygt anbefales. Hører kun de andre viftene jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå