michael691 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Skal da prøve å installere en Behringer UCG102 guitar-link (USB). Driveren til Windows update fungerer ikke i programmet jeg holder på med. Men når jeg installerer W7 64-bit driver fra Behringer, så dukker Windows Update opp. Eller lettere sagt: en ballong kommer opp og det står: Installerer enhetsdriverprogrammvare som overskriver installasjonen til driveren (altså programmet som installerer driveren). Og det får Behringer-driver installasjonen til å faile. Jeg har installert den driveren før på denne PC'en men nå fungerer det absolutt ikke. Er det noen måte å få skrudd av helt enhetsdriverprogramvare installeringen slik at Behringer installasjonen ikke blir forstyrret? edit: Har prøvd å slette ALLE driverene til USB enheten i enhetsbehandling Endret 8. november 2010 av michael691 Lenke til kommentar
pijano Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du kan prøve å oppdatere driverne manuelt gjennom enhetsbehandling, etter at Windows har lagt inn sine drivere. Du finner altså enheten og velger at du vil oppdatere manuelt fra en gjeldende plassering, og browser etter CD-en. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er ikke helt sikker på om denne dingsen takler 64-bits operativsystem. Jeg fikk det ikke til med den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du slår av device driver auto oppdatering fra Windows Update slik : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå