Scoopex Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Må skryte litt av www.psdata.no ! Billig, Helt greit utvalg, KONGE service og greie folk og ha med å gjøre! Helt klart.. jeg betaler heller 100kr mer på PSdata enn ett eller anent sted hvis det er tilfellet.. Aldri noe problem! www.psdata.no anbefales ! :smile: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Og slikt har vi webshopguiden til... ELLER HAR VI IKKJE? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Må skryte litt av www.psdata.no ! Billig, Helt greit utvalg, KONGE service og greie folk og ha med å gjøre! Helt klart.. jeg betaler heller 100kr mer på PSdata enn ett eller anent sted hvis det er tilfellet.. Aldri noe problem! www.psdata.no anbefales ! :smile: Kompisen din som driver PSdata eller? Njaal Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg er big fan av PSDATA jeg også. Liker de folka som jobber der inne. Jeg har bestillt en del derfra og gjlr det gjerne igjen.. :smile: men enig... vi har webshop guiden til sånnt Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Og slikt har vi webshopguiden til... ELLER HAR VI IKKJE? Nei det er bare for firmaet selv , brukes til gratis reklame. (for alle anonsører som ikke gidder og betale for annonser på hw) :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Men de har ikke det beste utvalge Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 De har ikke det største utvalget men de har bra priser og en enormt bra service. Ser enkelte er snar til å kritisere denne posten men kan ikke se at de har kritisert tilsvarende poster om feks komplett,tilfeldig eller :o :o :o :o Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Enig, psdata er kjempe bra. Sendte nettopp inn rambrikken som var ødelagt 1,5 år etter jeg kjøpte den. Ei lita uke senere hadde jeg fått ny Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 PSdata har elendig utvalg og er som oftest veldig dyre! Dessuten, som andre har sagt, dette hører hjemme i webshop guiden! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 PSdata har elendig utvalg og er som oftest veldig dyre! Dessuten, som andre har sagt, dette hører hjemme i webshop guiden! Du har rett i at det kan være labert utvalg, men det er ikke for dyrt. Prisene er bedre enn komplett sine syns jeg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 PSdata har elendig utvalg og er som oftest veldig dyre! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Forbanna møkkasjappe som spammer meg med de uendelig dårlig koda reklamesnuttene sine i HTML format aaaaaaaaagthatgagtgagha!!! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Og slikt har vi webshopguiden til... ELLER HAR VI IKKJE? omg caps plz k? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Bare et lite eks, min siste ordre fra dem som var bestilt i dag. Bestilt kl 13 45 bekreftet kl 13 55 til pakking kl 14 10 sendt kl 15 05 Vil vere hos meg kl 0900 i morgen. Det er kundebehandling/service det. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 PSdata er dønn solid. Har aldri slått feil hos meg, og jeg har handlet der siden 98.. Bare gode ord å si om handelene mine der! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Og slikt har vi webshopguiden til... ELLER HAR VI IKKJE?Her skriver vedkommende om sin erfaring med PS Data, og da er vel "Webshoperfaringer" et greit sted å skrive, eller? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Latterlig at halvparten i denne posten hater PS Data og halvparten skryter hemningsløst av dem. Det er ingen tvil om at PS Data er gode på priser og levering. Om de er best av alle kan jo selvsagt diskuteres. Jeg handler på PS hvis jeg kan, men pga. et begrenset vareutvalg, så har jeg den siste tiden handlet mest andre steder. Jeg handler hos Databutikken pga. prisene og enkelte "sjeldne" komponenter (EPoX og Lite-On) Jeg handler hos Komplett pga. vareutvalget og enkelte gode tilbud. Dyrt å bestille fra mange webshoper - da velger jeg heller Komplett (selv om jeg ikke er helt fornøyd med leveringstid osv.) Jeg handler kjøle- og casemodutstyr hos Microplex (vareutvalg) eller 3dfxcool (priser) Men når dette er sagt, så handler jeg der det er billigst. Har egentlig aldri hatt store problemer med noen webshoper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå