Gå til innhold

Fiks til Fallout: New Vegas på vei (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(...)Bethesda(...)Bethesda(...)Bethesda(...)Bethesda(...)

Virker som om det er noen som har glemt at det ikke er Bethesda som utviklet Fallout New Vegas. Det var Obsidian Entertainment, samme som lagde Knights of the Old Republic 2. De baserer seg på motoren Fallout 3 brukte, men alle bugs og problemer som ikke kom fra Fallout 3 kommer fra Obsidian sine utviklere.

Bethesda er utgiveren av F:NV, akuratt som Activision er utgiveren, og ikke utvikleren, av Call of Duty.

• Liker 2
Lenke til kommentar

(...)Bethesda(...)Bethesda(...)Bethesda(...)Bethesda(...)

Bethesda er utgiveren av F:NV, akuratt som Activision er utgiveren, og ikke utvikleren, av Call of Duty.

Mmm, beklager den. Klarte tydeligvis ikke holde tunga helt rett i munnen gitt. Ikke helt enkelt når utgiveren også er utvikler.

Lenke til kommentar

Ikke helt enkelt når utgiveren også er utvikler.

Egentlig er det ganske enkelt, det har tross alt vært etablert helt siden annonseringen at det var Obsidian som stod for utviklingen.

For de som ikke gidder å se videoen over: http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778

Bandaid-workaround for den dårlige GPU-gjenkjennelsesrutinen som er opphavet til veldig mange NV-spesifikke ytelsesproblemer. For min del er NV relativt uspillbart uten denne. Dersom Fallout 3 kjørte prikkfritt mens New Vegas får sirupanfall i forbindelse med utendørs skyting på samme maskin, så er det sannsynlig at denne kan rette opp i det. Dersom den ikke virker, så forandrer den likevel ingenting (og er veldig lett å fjerne igjen), så det skader neppe å prøve.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg må nå si at det er få bugs jeg har opplevd i dette spillet. I hvertfall i forhold til hva jeg tidligere har opplevde i Morrowind, Oblivion og Fallout 3.

På 60 timers spilling har spillet krasjet tre ganger. Det er rimelig bra syntes jeg. Kjører spillet på 1920x1080 alt på fullt. Går rimelig smooth, hikker litt hvis det kommer mange npc'er på en gang... men det er ikke så gale at det er uspillelig.

Jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

Har "kun" spilt 23 timer, spillet har krasjet to ganger og hengt seg en gang, så det er til å leve med. Har ikke opplevd noen spesielle bugs i spillet, har kun kommet over en NCR i ødemarken som sto helt stille og så ut som hadde tre ansikter. Var helt upåvirket av Legion npc'en som angrep.

Ellers syntes jeg det har vært noen uregelmessigheter når jeg skyter på fienden, noen ganger holder det med noen få kuler, og andre ganger kan jeg tømme ett magasin i en npc og det ser ut til at alle bommer eller gjør minimal skade, dette er på "point blank"/kloss hold (ikke i v.a.t.s), og fienden har tilsvarende bekledning så DT skal ikke være en faktor. Men kan ikke utelukket at det er meg og ikke spillet ;)

Dette er på pc, med nvidia 8800GTS 512, E8400 og 4GB ram (ikke av helt nyeste dato ... )

Lenke til kommentar

Vell, dette er riktignok ikke så ille som Kane and Lynch: Dead Men.

Hvor av de som var innenfor kravene til spillet, så var det kun 20% som kunne få startet det og kjørt spillet.

Bethesda hevder i allefall at en fix er på vei, og har en historie for å fikse feil...

IO sa "Patch er på vei" men den patchen til Kane and Lynch den kom aldri, ikke en uke etterpå, ikke en måned etterpå, ikke ett år etterpå og heller ikke nå 2-3 år etter releasen.

Så dette problemet med Fallout 3 er ikke så ille enda, men at de ikke kjører full betatesting sier da litt.

Lenke til kommentar

ED-E har blitt borte hos meg også.

Var på oppdrag for å fjerne noen store maur fra en kjeller. Siden disse maurene hadde spist et form for krutt fikk jeg beskjed om å ikke bruke noen form for laservåpen eller flammekastere da maurene kunne eksplodere.

ED-E skyter selvfølgelig på en maur som eksploderer som igjen får alle andre maur i rommet til å også eksplodere. Jeg, Boone og ED-E flyr veggimellom og når alt har roet seg ned er Boone den eneste jeg kan finne igjen, bevistløs blandt det som er igjen av maurene.

Har spilt rundt 60-timer nå og har hatt en del kræsj, men har vært flink til å lagre så har ikke vært noe stort problem.

(Noen som vet hvordan jeg får tilbake ED-E? Hadde en del utstyr på den)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...