Theiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei, er på jakt etter et nytt kabinett da det blir endel Lan framover og mitt nåværende kabinett corsair obsidian er litt i største/tyngste laget å drasse på hele tiden. ser da etter et kabinett med disse spesifikasjonene *Midi tower eventuelt lite fulltower *God kjøling *MÅ være plass til Noctua D14, Radeon 5870, og 3-4 harddisker *Lett å jobbe i *Under 15kg *Helst ikke vindu og gjerne litt robust *Kan gjerne ha håndtak men ikke nødvendig Håper dere vet om noen kabinetter med disse spesifikasjonene Theiz Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) anbefaler fractal design R3 bruker det selv nå og det er veldig lett å ta med på LAN. bruker 5870 i det selv, og det er blitt bekreftet flere steder her på forumet at store kjølere passer. er hauger med hdd plasser og. jeg hadde ingen problemer med å montere deler i kabinettet, men jeg anbefaler en modulær strømforsyning så du slipper masse kabelrot.(har ikke det selv) ps: kommer i tre forskjellige farger. Endret 8. november 2010 av grankongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå