Myst Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Som alle andre luringer, forhåndsbestilte jeg siste COD fra Elkjøp og fikk nettopp mail om at pakken er sendt fra lageret. Der ble mandagen mye bedre gitt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 De sender fra Sverige så vet ikke om du burde være så happy.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Vet jeg vel, har handlet fra Elkjøp og Lefdal før. Kommer nok ikke uansett før onsdag eller torsdag, men likevel dude, det er Black Ops OG pakken er sendt! Happy likevel jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg henter det på dagen etter skolen jeg. Hvis jeg får lov av folka bak kassen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Tviler jeg sterkt på, men du kan jo prøve å bestikke dem. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 NÅ kan jeg utbryte med glede! nesten på coveret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå