Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei, jeg har veldig lyst til å laste ned skype på denne mobilen, men det går jo ikke via hjemmesiden til skype. Derfor har jeg lasta ned skype på denne siden : http://gallery.mobile9.com/f/1609517/ Jeg unrara og gjorde det om til en mappe på dataen, derretter la det til i mobilen via activesync. Når jeg prøver å åpne de filene jeg har fått kommer det opp en error der det står: Det er ikke noe program tilknytter "SKYPEL 1" Start programmet først, og åpne deretter filen fra programmet. Jeg forstår ingenting av det. Det er også en fil som heter _setup . Da kommer det opp en internet explorer side som viser dette: - <wap-provisioningdoc> - <characteristic type="Install"> <parm name="InstallPhase" value="install" /> <parm name="SetupDLL" value="1" /> <parm name="ProcessorType" value="2577" /> <parm name="OSVersionMin" value="4.2" /> <parm name="OSVersionMax" value="10.0" /> <parm name="BuildNumberMin" value="0" /> <parm name="BuildNumberMax" value="-536870912" /> <parm name="AppName" value="Skype Software SARL Skype for Pocket PC" /> <parm name="InstallDir" value="%CE1%\Skype" translation="install" /> <parm name="NumDirs" value="5" /> <parm name="NumFiles" value="9" /> <parm name="NumRegKeys" value="8" /> <parm name="NumRegVals" value="12" /> <parm name="NumShortcuts" value="1" /> </characteristic> - <characteristic type="FileOperation"> - <characteristic type="%CE2%\Help" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="Skype.lnk" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="000Skype.009" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="%InstallDir%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="Skype.exe" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="000Skype.001" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="SkypeRes100.dll" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPER~1.002" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="SkypeRes200.dll" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPER~2.003" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="%CE2%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="SkypeDialer.dll" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPED~1.004" /> <parm name="SelfRegister" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="SkypeLang.dll" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPEL~1.005" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="SkypeLauncher.exe" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPEL~1.006" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="SkypeToday.dll" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPET~1.007" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="SkypeUserGuide.htm" translation="install"> - <characteristic type="Extract"> <parm name="Source" value="SKYPEU~1.008" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="%CE11%" translation="install"> <characteristic type="MakeDir" /> - <characteristic type="Skype.lnk" translation="install"> - <characteristic type="Shortcut"> <parm name="Source" value="%CE2%\SkypeLauncher.exe" translation="install" /> </characteristic> </characteristic> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="Registry"> - <characteristic type="HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shell\URLProtocols\callto"> <parm name="" value="" datatype="string" /> </characteristic> - <characteristic type="HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\Skype"> <parm name="Type" value="4" datatype="integer" /> <parm name="Enabled" value="1" datatype="integer" /> <parm name="Options" value="0" datatype="integer" /> <parm name="Selectability" value="2" datatype="integer" /> <parm name="DLL" value="%CE2%\SkypeToday.dll" datatype="string" translation="install" /> </characteristic> - <characteristic type="HKLM\SOFTWARE\Skype\Phone\Audio"> <parm name="DisableCodecs" value="" datatype="string" /> </characteristic> - <characteristic type="HKCR\callto\Shell\Open\Command"> <parm name="" value=""%CE2%\SkypeLauncher.exe" %1" datatype="string" translation="install" /> </characteristic> - <characteristic type="HKLM\SOFTWARE\Skype\Phone"> <parm name="SkypePath" value="%InstallDir%" datatype="string" translation="install" /> </characteristic> - <characteristic type="HKCU\ControlPanel\Notifications\{DD958C3B-1F61-49bf-AEA8-25D1648B91E0}"> <parm name="Options" value="8" datatype="integer" /> </characteristic> - <characteristic type="HKCU\ControlPanel\Notifications\{E758A0A0-1D69-44b8-A56B-7758FFEFED65}"> <parm name="Options" value="9" datatype="integer" /> </characteristic> - <characteristic type="HKCU\ControlPanel\Notifications\{460308B1-60CE-4704-98C7-0F87E775E0CE}"> <parm name="Options" value="0" datatype="integer" /> </characteristic> </characteristic> - <characteristic type="Home"> - <characteristic type="HKCU\ControlPanel\Home"> <parm name="Scheme" value="%CE19%\Home\Skype.Home.xml" translation="install" /> </characteristic> </characteristic> </wap-provisioningdoc> Jeg skjønner virkelig ingenting av dette og hadde håpet at noen kunne guide meg gjennom det ? Takker for eventuelle svar og satser på at det at jeg får det til over tid. Lenke til kommentar
2new Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 .cab filer skal IKKE pakkes ut. Kopier .cab filen (skypeforpo_bhz32413.cab) til mobilen, så åpner du den, og installasjonen starter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 .cab filer skal IKKE pakkes ut. Kopier .cab filen (skypeforpo_bhz32413.cab) til mobilen, så åpner du den, og installasjonen starter... Takk, TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Et nytt problem, jeg greier ikke å logge på, den bare jobber og jobber men kommer ikke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå