Gjest :'( Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei, har noen små røde prikker på glansen, burde jeg gå til legen med det, eller kan det komme av noe annet? Hvordan er det med å besøke legen når man er umyndig? Burde kanskje vært lagt i 'Helse' forumet, så flytt om nødvendig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvor på kukhodet er de prikkene? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det vanligste spørsmålet om kuk, en fjortisklassiker til glede for nye lesere. Hvis du er usikker bør du gå til lege. Her får du ikke noe fullgodt svar med mindre du faktisk legger ut bilde av snurrebassen og får svar av en kvalifisert lege, hvis bildet er godt nok. Legen kommer ikke til å ringe foreldrene dine for å tyste. Har du kanskje helsesøster på skolen? Endret 8. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enig med isbilen. Om du vil ha skikkelig svar fra noen burde du uansett beskrive fenomenet nærmere. Første ting som slo meg var soppinfeksjon. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eller så kan det bare være slike små prukker alle har under kanten Alle har dem, ikke sant? 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Alle har ikke det nei. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Eller så kan det bare være slike små prukker alle har under kanten Alle har dem, ikke sant? Jeg har de. Endret 8. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er ganske sikker på at du ikke er den første som har symptomet ditt (om det nå er et symptom). Siden du kjenner til situasjonen din best, vil jeg anbefale deg å google. Du finner nok informasjon om det skal du se. Denne linken kan kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Eller så kan det bare være slike små prukker alle har under kanten Alle har dem, ikke sant? Haha noianoia Joda, de aller fleste gutter har det : ) Jeg blei så redd når jeg så det første gang, men så fant jeg ut at det ikke var no farlig hahe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg