The wonderer Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Heisann! Har nå endelig bestemt meg for å kjøpe canon G3, men nå er jeg usikker på hvilket minnekort jeg skal ha? Det skal ikke koste mer enn rundt 1000 kroner! Hva er egentlig forskjellen på Compact Flash, Memory Stick, Multimedia Card, Smart Media og SD Memory Card? Hvilket vil dere anbefale meg? Håper på mange svar Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Kan nok ikke kjøpe den typen du vil. G3 er et kamera som bruker Compact Flash (CF), både type I og II. Der type I er den vanligste. Om du har 1000kr du skal bruke, er 512MB TwinMOS et godt kjøp. TwinMOS er "billig & bra"! Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan nok ikke kjøpe den typen du vil. G3 er et kamera som bruker Compact Flash (CF), både type I og II. Der type I er den vanligste. Om du har 1000kr du skal bruke, er 512MB TwinMOS et godt kjøp. TwinMOS er "billig & bra"! Eller du kan kjøpe 2 stk 256MB. Veldig kjekt å ha et kort å putte i kameraet når det andre klikker. Feil på minnekort forekommer og det er lite morsomt å få ødelagt hele helgas opplevelser ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå