Postkassestativ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Honda Accord 2.0 EX Etter en bråte med Opler, kjøpte jeg meg en pent brukt 90 mod. Accord for 10000,- Bilen var eid av en mann i 50-årene siden 1996. Bilen er godt passet på, å alt på bilen funker slik det skal,(utenom antenna) Motor: F20A2 (2.0 16V) på 110hk Utstyr: 4x Elvindu El-speil El-takluke Setevarme Speilvarme Lyktespyler El-antenne El-førersete El-styrt varmapparat. Må gjøres: Fikse overflaterust Skifte olje Montere oljetrykksmåler Fikse speilvarmen på venstre side (Irriterer meg at det dugger å iser om vinteren) Skal gjøre over tid: Sette inn subbene Voltmeter Skifte lyspæra i bensinlampa Sote ruter Luisiratt Montere extralys Alufelger (Noen som har liggende 4x 114,3) US parklys med markeringslys Skifte høyre speil Skifte høyre blinklys Skifte belte til fører Montere DRL diodelys under blinklysene Fikse antenna som skal være elektrisk før den blir knekt av vingen Skifte høyre lyktespyler Ting som er gjort: Skiftet lyspærer i 5 brytere 213,- (Setevarme, lyktespyler, tåkebaklys og bakrutevarme) Skiftet en dørbryter 219,- Satt inn en liten koppholder 69,- Satt inn annen cd-spiller Endret 5. desember 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Gratulerer med ny bil! Synes disse er kule! I følge min kjørelærer, var dette en av tidenes beste biler. Litt inspirasjon: Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Hadde den spoileren på takluka før, men jeg tok den av fordi den er så utrolig stygg å se på + at den ikke var praktisk i det heletatt Lenke til kommentar
lilko Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Pen styling på en accord: Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Den leppa likte jeg, passe diskret. Men hvor får man tak i den der da?? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvis det var meg du spurte så aner jeg ikke Fant den på google bilder når jeg søkte etter Honda Accord. Tviler på at du får kjøpt noe sånt i Norge da. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Planene er lagt på "is" en liten stund, da garasjetempen ligger på -14 ,dieselfyren lekker, gassfyren mangler gassflaske med rett kobling. Varmeupdate: Master gassbrenner var en kostbar varme. 5kg med gass kostet 170kr og varte en time Dieselfyren har fått ny tank, men ikke montert enda Endret 5. desember 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Draina bilen for olje en dag, merket at den ikke var seg selv så jeg sjekket oljen. Ikke en dråpe på peilstikka så da blir det montert oljetrykksmåler så jeg ser hvis det blir for lite. Stoler ikke på meg selv hvis jeg bestemmer meg for å sjekke oftere, har prøvd før Sjekker vanligvis ikke før oljetrykkslampa lyser lengre en vanlig etter oppstart. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Da var første turen i grøfta unnagjort å kun antenna ble ødelagt av en av de 4 elgene som skulle over veien når jeg kom kjørende. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Ting går sakte framover for tiden, står fortsatt en rathaug til bil i garasjen som må fikses før den kan kjøres ut. Prøvde Xenon-kit på bilen å fant ut at det var mye bedre lys med vanlige pærer. Tok noen bilder av den en dag som jeg legger ut Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hoh, minner! Min første bil var en slik en, 91 mod 2,2 LX som var import ifra Quebec, 150 hk, gikk som hakka møkk faktisk og drakk som en sjømann, men vanvittige gode biler! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Bensin sier den ikke nei takk til, har fått den til å gå på 0,7. På min vanlige kjøring må den ha literen på mila Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hehe, testa den jeg hadde når jeg pendla lillehammer-oslo med cruise cntrl, brukte 3/4 tank til Lillehammer Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Update 9.1.11 Da var rutene sotet...... ...........anlegget montert...... .........og jeg har ordnet tåkebaklys på begge sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå