Gå til innhold

FemDefence; det siste forsvarsmiddelet


Kowalski

Anbefalte innlegg

Jeg gir dere herved FemDefence, om det er folk som ikke har lest artikkelen enda.

 

Sykt at sånne oppfinnelser skal være nødvendig, men vi lever jo i et samfunn som på mange måter er sykt..

 

- Mange menn får vondt bare av å se den, sier Lindell til Aftonbladet.

Joda, det har hun helt rett i! Men svin som gjør sånt fortjener både dette og mer til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hvertfall ikke noen planer om å bli voldtektmann. Kanskje like greit når man kommer med sånne knep :lol:

 

Men svin som gjør sånt fortjener både dette og mer til.

 

Helt enig!

Alt for mange slipper unna med slike kriminelle handlinger har jeg fått inntrykk av. Tror faktisk det er større sjans for å bli tatt i å kjøre for fort enn å gå en tur ute på natta og voldta ei dame. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg blir syyyk av denne planeten, tror jeg drar hjem snart!

 

LOL !! :lol:

 

Men, hvilken kvinne vil vel gå med en slik en inni seg - tenk hvis mekanismen inne en slik en plutselig ryker, og hun blir spiddet innvendig av tidenes "rape-buster" Det blir vel sikkert like vondt det !! :o

Lenke til kommentar

Croyfer:

Mange sprø konsekvenser man kan tenke seg ut fra en sånn sak som FemDefence, jeg får vondt av å tenke på mindre..

 

Men, jeg tror ikke at noe slikt kommer på markedet noen gang. Dette er vel mest av alt et PR-stunt, eller muligens et forsøk på å kaste en brannfakkel inn i debatten. Uansett, om et samfunn skulle se seg nødt til å utvikle (og bruke) slike innretninger så synes jeg det er noe fundamentalt galt et eller annet sted.

 

Fokus burde vel heller ligge på hvordan man kan forebygge voldtekt som sådan, og ikke på hvordan en kvinne (eller mann, tenk etter...) skal kunne avbryte et forsøk på voldtekt. For da er det jo allerede gått for langt, eller hva?

Lenke til kommentar
Men, hvilken kvinne vil vel gå med en slik en inni seg - tenk hvis mekanismen inne en slik en plutselig ryker, og hun blir spiddet innvendig av tidenes "rape-buster" Det blir vel sikkert like vondt det !!  :o

Jeg hadde ikke gått med den om jeg så ble betalt. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett linken (virket ikke her) Men hvis den er noenlunde slik jeg tror så må den jo være ubehagelig og bruke og meget risikabel. Jeg er (desverre?) ikke en dame og kan nok ikke oppleve den "frykten" av og tenke på at det kan gå voldteksmenn rundt når man skal hjem etter en sen tur på byen. (Tror jeg skal klare og slå iframeg hvis noen angriper meg da,. Det er iallefall det jeg liker og tro)

 

Men jeg lurer på hvorfor personer vil voldta andre personer jeg. Jeg husker jeg grein meg i søvn noen ganger når jeg hadde dårlig samvittighet når jeg hadde stjålet ting for flere hundre kroner når jeg gikk på barneskolen. Pleide og stjele som bare f... da. Har aldri stjålet noe så vesentlig etter det. Bare litt småtteri.

 

Skjønner ikke at slike personer kan leve med segselv jeg. Og hva skal liksom være gleden med og ha sex med en dame som ikke vil det? Vil jo bare være kjipt det da.

 

Dette er iallefall mitt synspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...