Misoxeny Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har et Steelsound 5h headset, og vil gjerne gjøre slik at lyden jeg hører i headsettet blir "redirected" til input. Altså hører jeg noe fra PCen, vil jeg at dette skal sendes til mikrofonen slik at jeg kan bruke det på bla. Skype. Leste noe om at man må sette instillinger til "Mix" eller noe, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Både i Windows XP og Vista/W7 har du en enhet i innspillings-innstillingene dine som heter Stereo Mix (ikke alltid den heter det, på laptopen min f.eks. heter den Rec. Playback). Som standard er den slått av, og ofte skjult. I Vista/W7 bare høyreklikker du i vinduet med innspillingsenheter, og trykker på Vis deaktiverte enheter, så skal den dukke opp. Du må allikevel velge riktig innspillingsenhet for Skype, som vil si at du er nødt til å bytte mellom din mic og Stereo Mix. Litt usikker på hva som er en god løsning for dette når det gjelder Skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå