Downing Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hei alle! Har satt sammen et system som jeg går og lurer på å kjøpe. Link: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=855577&su=E9DACE31-349A-4F7C-9DDD-7F69B0EBDF2E Bruksområdet; en bra all-rounder! :-) Vil ha en god og stabil maskin som ikke har spesielle begrensninger eller spesialiteter samt at jeg kan ta meg en runde gamings og endelig nyte litt skikkelig grafikk innimellom. (Har alltid vært vant til å skru kvalitet på minimum for å få opp FPS).. Delene som utgjør basisen i oppsettet mitt er gtx 460 og i5 760. Andre deler kan jeg vurdere på nytt, RAM og sånt. Vil ha et p55 brikkesett på hovedkortet, og minst 4GB pc12800 ram, men i forhold til merker er jeg ikke så kresen. Hvis noen har forslag til deler som er mer kosteffektive så si ifra :-) Alltid ute etter en bra deal men må opprettholde en viss ytelse også. Noen tanker? Er veldig Intel/Nvidia fanboy så skal litt til for å få meg over men tar absolutt imot synspunkter og argumenter! Endret 8. november 2010 av Downing Lenke til kommentar
Stone Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 løp og kjøp "And here`s the kicker:" Etter som jeg har forstått så kan du bytte bios chip til p7p55d pro hvis ikke sli hacks enda funker hvis du har senere lyst på et GTX460 til http://compare.ebay.com/bios-chip-asus-p7p55d-e-premium-p7p55d-e-pro/like/260530996237 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Burde vel gå greit å finne en maskin til under 6000000,- 2 Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pc-en som du vil bestille er veldig god, vil kjøre dagens spill uten problem. F.eks Moh, eller black ops på max settings! No problemo! Jeg bestilte selv en lignende pc, med nesten identisk ytelse, bare at jeg har amd deler. Uansett, for de pengene er det bare å kjøpe. Mye til pc for lav budsjett Ps: eneste som jeg har hørt er at din pc (og min) vil kunne kjøre crysis 2 også, men ikke på max settings. For min del gjør det ingenting, siden jeg ikke skal spille det heller Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Burde vel gå greit å finne en maskin til under 6000000,- Hehehe for 6000k (6000000 kr), skal jeg sette sammen en monsterpc til han. Den skal styre NASA satelitter, romfergestasjoner, behandle og oversette signal fra romvesner, styre all verdens atomanlegg. Seff skal den også kunne kjøre Black Ops på max setting på en 1000 tommers skjerm Med 5000 FPS! 1 Lenke til kommentar
Downing Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Hehehe... Litt seint og fort i svinga. Mener så klart 6000,- eller 6k om dere vil. :!: Syns det virker som et knall oppsett uten noen store svakheter. Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehehe... Litt seint og fort i svinga. Mener så klart 6000,- eller 6k om dere vil. :!: Syns det virker som et knall oppsett uten noen store svakheter. det er det. bra pc det der. i hvertfall for 6k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå