Gå til innhold

God rigg presset under 6000k :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Har satt sammen et system som jeg går og lurer på å kjøpe.

Link: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=855577&su=E9DACE31-349A-4F7C-9DDD-7F69B0EBDF2E

Bruksområdet; en bra all-rounder! :-) Vil ha en god og stabil maskin som ikke har spesielle begrensninger eller spesialiteter samt at jeg kan ta meg en runde gamings og endelig nyte litt skikkelig grafikk innimellom. (Har alltid vært vant til å skru kvalitet på minimum for å få opp FPS)..

Delene som utgjør basisen i oppsettet mitt er gtx 460 og i5 760. Andre deler kan jeg vurdere på nytt, RAM og sånt. Vil ha et p55 brikkesett på hovedkortet, og minst 4GB pc12800 ram, men i forhold til merker er jeg ikke så kresen.

Hvis noen har forslag til deler som er mer kosteffektive så si ifra :-) Alltid ute etter en bra deal men må opprettholde en viss ytelse også.

Noen tanker? Er veldig Intel/Nvidia fanboy så skal litt til for å få meg over men tar absolutt imot synspunkter og argumenter!

Endret av Downing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pc-en som du vil bestille er veldig god, vil kjøre dagens spill uten problem. F.eks Moh, eller black ops på max settings! No problemo! Jeg bestilte selv en lignende pc, med nesten identisk ytelse, bare at jeg har amd deler. Uansett, for de pengene er det bare å kjøpe. Mye til pc for lav budsjett :)

Ps: eneste som jeg har hørt er at din pc (og min) vil kunne kjøre crysis 2 også, men ikke på max settings. For min del gjør det ingenting, siden jeg ikke skal spille det heller :)

Lenke til kommentar

Burde vel gå greit å finne en maskin til under 6000000,- ;)

Hehehe for 6000k (6000000 kr), skal jeg sette sammen en monsterpc til han. Den skal styre NASA satelitter, romfergestasjoner, behandle og oversette signal fra romvesner, styre all verdens atomanlegg.

Seff skal den også kunne kjøre Black Ops på max setting på en 1000 tommers skjerm :) Med 5000 FPS!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...