MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg veit ikke hvor jeg kan finne en klagemur på dette forumet, så jeg sier det jeg vil si her: Til dere som plutselig går tomt for oppvaskmiddel til oppvasmaskina, ALDRI tro at Zalo kan brukes i en sånn maskin. 'Cause I just did it. Jeg satt på PCen en halvtime, for så å gå til kjøkkenet hvor jeg nå kan ha skumparty for 50stk. 7 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror seriøst jeg aldri har flirt så mye i løpet av de første morgentimene på lenge. Takk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hahahaha Takk for smilet en mandags morgen. Samme skjedde på jobben til pappa når hu ene vaskedama skulle være snill å sette på oppvaskmaskinen Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ....Selv jeg skjønte at det var en dårlig idé... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja det sier seg selv at det kommer til å skumme over. Ikke den smarteste kniven i skuffa dere som gjør det, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tømte du heile flaska inni der eller? Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 En dråpe er nok vett Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Én dråpe er nok, men en sprut er for mye. Nei altså jeg fylte jo bare opp den lille finurlige beholderen som sitter i døra på maskina Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hahaha, mannfolk ass... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har gjort dette selv én gang og kan bekrefte resultatet av eksperimentet. I mitt tilfelle endte det med at jeg dro ut moppen og vasket hele etasjen med skummet som kom ut. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Hahahaha:D Fantastisk... Problemet her akkurat nå, er at skummet fortsatt er i maskina hahaha Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mens vi snakkes om zalo; Det er en nice prank å putte zalo i vannbeholderen på toalettet Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Helt til man må betale for vannskader Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Blir vell ikke vannskader av det, bare jævla mye skum? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 For at det skal skumme må det vel til litt vann? : o Og så vidt jeg vet, dersom skummet blir en stund, så går jo boblene bort, og vannet blir igjen Om jeg ikke har veldig feil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Så lenge badet har sluk som ikkje er tett bør det gå bra. Har aldri prøvd det sjølv, men kan vanskeleg tenke meg at det skummer så mykje frå eit toalett uansett. Er langt meir aktivitet i ei oppvaskmaskin. Dessutan er det skummet som eventuelt skummer seg ut av toalettet og ut på gulvet, og det er minimalt med væske i sånt skum. Endret 13. november 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå