Mr Blonde Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei! Jeg har vært borte fra Norge i et halvt år nå, og vender snart snuten hjem igjen. Da er det på tide å blåse av støvet på 360'en! Kan dere gi meg noen gode tips for hvilke spill som har kommet ut siden starten av sommeren i år? Trenger ikke å være en spesiell sjanger, bare så lenge det er kvalitet! Har allerede sett meg ut Super Meat Boy, Fallout Vegas, Rock Band 3. Men det er bare starten får jeg håpe! Takk. Lenke til kommentar
Mr Blonde Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Var det noe særlig da? Men som fan av gangster film\spill bør jeg vel sjekke det ut! Thanks Kom på at Halo Reach er et must! Andre tips? Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vanquish og Enslaved vil jeg anbefale Lenke til kommentar
Mr Blonde Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Konge! Fikk troa på begge de to! Blir ei dyr jul det her... Noen flere? Kanskje noen fra xbox arcade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå