andsti Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Kan noen forklare meg hvordan jeg skal få oppgradert telefonen min, når jeg kobler den til Kies, så står det at det ikke er noe oppdatering å gjøre, men om jeg går inn på telefonen og om telefonen, så har jeg versjon 2.1, hjeelp? tussen takk på forhånd!!! Endret 22. november 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Gullbarnet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Selv får jeg ikke oppdatert, da det kun kommer feilmelding hver gang jeg prøver! IRRITERENDE! Lenke til kommentar
andsti Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Løst.. for en stund siden, men hvis du ikke har.. jeg lastet ned kies på en annen data, og oppdaterte der. funket lett Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Problemet lå nok at du hadde en gammel versjon av Kies, så vær sikker på at den nyeste er installert. Har vært borti dette før. Btw: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215469 Endret 19. november 2010 av Lednar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå