gregerz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg kjøpte en htc wildfire hos komplett for et par uker siden, og tok på skjermbeskyttelsesfilm og silikontrekk rett etter jeg fikk den. I forrige uke glapp den ned på et bord (fra ca. 30 cm høyde), og det kom mange sprekker i skjermen. Jeg sendte mail til komplett og jeg fikk et par dager senere et brev fra deltaservice med ferdig frankert returlapp som jeg skulle bruke for å sende den inn. Jeg sendte den inn på fredag. Etter å ha sett sporningstjenesten på posten.no er den sendt fra hovedpostkontoret her jeg bor. Den er mest sannsynlig fremme hos deltaservice i morgen (mandag 8. november). 1) Dekkes en slik skade av garantien? 2) Hvor lang tid bruker deltaservice på å reparere/gi ny telefon? Takk for svar! Lenke til kommentar
Probba Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dekkes ikke av garantien. 7-30 virkedager. Lenke til kommentar
gregerz Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Dekkes ikke av garantien. 7-30 virkedager. Telefonen kostet 2195 kr. hvor mye kan jeg forvente å betale for reperasjon av skjermen? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dekkes ikke av garantien. 7-30 virkedager. Telefonen kostet 2195 kr. hvor mye kan jeg forvente å betale for reperasjon av skjermen? Regn med minst 1000,- Lenke til kommentar
gregerz Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Dekkes ikke av garantien. 7-30 virkedager. Telefonen kostet 2195 kr. hvor mye kan jeg forvente å betale for reperasjon av skjermen? Regn med minst 1000,- Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå