Romis Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Går det ann å programmere fraps til å stoppe å filme etter hvert 1 minutt? akkurat nå er noen filer på 2 minutter, mens andre på 3 minutter og 36 sekunder osv. Det gjør det forbanna vanskelig for meg å laste opp 15 minutters filer på youtube siden noen filmer blir f.eks 30 sekunder for lange, og uten den siste fila så hadde det blitt rett under 13 minutter, og det er forbanna dumt. Så er det en måte jeg kan force fraps til å avslutte og starte en ny recording hver 1 minutt? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Problemet ditt er at du får for lange klipp? Om du sitter på windows, kan du jo bare kutte filmen opp i mindre deler i movie maker. Vet ikke om dette var spørsmålet, har selv ingen kunnskap til Fraps Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Problemet ditt er at du får for lange klipp? Om du sitter på windows, kan du jo bare kutte filmen opp i mindre deler i movie maker. Vet ikke om dette var spørsmålet, har selv ingen kunnskap til Fraps Hvis jeg skal laste opp I gjennomsnitt 10 filmer på 15 minutter hver dag tar det alt for lang tid. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skjønner ikke helt problemet. Du skal vel laste opp samme mengde data hver dag? Slå sammen til ett langt klipp, del opp i biter og last opp. Du kan jo laste opp flere klipp samtidig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bare å redigere filmene i feks. Sony Vegas så lager du en film hver på 15min....myyye lavere filstørrelse blir det også, så det går fortere å laste opp til YouTube Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg bruker et program som gjør om 6-8 filer ( hver på 1 minutt og 30 sekunder -> 3 minutter og 40 sekunder hver film ) til en fil, og samtidig gjør filstørrelsen mye mindre. Så det å gå inn i et redigeringsprogram hadde vært unødvendig innviklet når jeg allerede bruker encoding programmet mitt til å gjøre filene til et klipp. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 alarmklokke muligens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå