Equareo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hei hei, laptopen min tok kvelden denne uka etter bare 2 og et halvt år :/, og jeg har nå sett meg lei av disse mobile blåskjermene for en stund. Tenkte å bygge meg en handy pc til et ganske skralt budsjett, men har vert for lenge ute av gamet til å helt vite om disse delene er kompatible, og brukbare. Jeg har satt sammen følgende handleliste: komplett handleliste Hovedkortet har litt variable anmeldelser, men jeg fant ikke noe bedre kort til den prisen. Usb3 og overklokking er ikke så viktig for meg, men jeg valgte det kortet siden det gir meg muligheten til å utvide med et ekstra gtx 460 kort i sli, visst jeg får lyst til det senere. Hadde vert deilig å få et betryggende svar på at dette funker sammen, og kritikk/retting tar jeg heller ikke skade av:) Endret 7. november 2010 av Equareo Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har du et optisk drev liggende? Kan vel være greit å ha dvd-rom :o) Ellers ser det bra ut, men du får jo også litt kjappere ram for en billigere penge :o) Lenke til kommentar
Equareo Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jepp, jeg har en dvdrom og usb wifi fra før av så det skal gå greit. Hovedkortet støttet dessverre ikke raskere ram, har det mye å si for ytelsen? Takker for raskt svar Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jepp, jeg har en dvdrom og usb wifi fra før av så det skal gå greit. Hovedkortet støttet dessverre ikke raskere ram, har det mye å si for ytelsen? Takker for raskt svar Nei, absolutt ikke. Vil gi litt utslag på benchmark tester med raskere ram, men ikke i spill og programmer. Der vil du trolig ikke merke noe forskjell enn hvis du hadde gått for litt raskere ram. edit: Komplett har tilbud på Chieftec Nitro Series nå for tiden, 50%. Disse yter veldig bra og i tilegg er de modulære. Så er ganske greit når du skal bygge i et mATX. Ville helt klart gått for en av de. Burde gå for 750w, da har du en god strømforsyning for kommende bygg. Eller en 850w som takler fleste highend kort i sli eller crossfire hvis du har planer om det i fremtiden. Endret 7. november 2010 av ManheiM Lenke til kommentar
Equareo Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Takk for tipset, skal ikke se bort ifra at det blir en slik en Rimelige var de også Lenke til kommentar
Equareo Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Da var pcen bestilt. Endte opp med en Chieftec Nitro 850w så da blir det god trøkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå