mads95 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Heisann... Vurderer å handle nytt.. Jeg trenger Hovedkort, Prosessor, Skjermkort, strømforsyning og RAM.. Kan dere sette opp ett oppesett til meg?? ca 6k.. Så kanshe d blir nytt på meg.. Endret 7. november 2010 av mads95 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Fint om du skriver litt mer om hvilke krav du har til pcen. Hvilke spill du planlegger å spille? Skal du overklokke? Er det viktig at pcen skal være stille? Hvilke deler har du fra før? Jo mer informasjon du gir oss, jo lettere blir det for oss å finne fram til en maskin du blir fornøyd med. Endret 7. november 2010 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
mads95 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) okej,, beklager for d.. jeg har alt som trengs fra før, hvis ikke skaffer jeg d. Kommer ikke til å overklokke noe, og jeg skal ikke kjøre noe spesielt spill, cs 1.6 og mw2.. om den er stille har INGENTING å si. Jeg skal ha ny pc for den jeg har nå fikk jeg for 600 kr, klarer nestn å kjøre cs på 100 fps :/ og jeg er lei av at alt er tregt... Håper det var greit : ) Endret 7. november 2010 av mads95 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vet du hvor mange Watt strømforsyningen din har? Er harddisken kjapp nok til at du vil beholde bare den? Litt mer info om delene du har fra før og som du planlegger å bruke i den nye maskinen. takk Lenke til kommentar
mads95 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 skrev litt feil ovenfor, beklager,,, skal ha ny strømforsyning og harddisk,,, men jeg skaffer meg en ny harddisk og oppperativsystem... men dere kan godt ta med en fin harddisk i oppsettet.. beklager og takk.. Lenke til kommentar
mads95 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) . Endret 7. november 2010 av mads95 Lenke til kommentar
mads95 Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) . Endret 7. november 2010 av mads95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå