cnil Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei, jeg planlegger å få meg pc utover året, og lurer på en ting. Jeg har ett bord som bare står og støver, ett sånnet med skuffer under på ene siden. Er det mulig å feste alle delene i en pc til dette border/inni skuffene? Ville det kunne fungere? (Tanken ved å komme på LAN med bare ett bord i hendene er liksom litt heftig!) Selvsagt overbelastet med vifter i skuffene og lignende. Er det mulig å feste hovedkortet direkte på bordplaten for eksempel? Er ikke interesert i at dette blir ett veldig fordyrende prosjekt. mvh Pål Berge Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 klart det er mulig det vil selvsagt være upraktisk å komme med et helt bord på lan, spesiellt større lan som TG. monterer du maskina inne i en skuff går det vel bra Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er jo mulig.. men da trenger du jo som regel to personer for å bære det. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Tanken ved å komme på LAN med bare ett bord i hendene er liksom litt heftig! heftigt og meget praktisk fem min etter at du har satt ned bordet kan du se på resten av folka slite med å få plass til 21"'ern sin tre leder ikke strøm så det er ikke no problem å feste hk rett på, men hvis du har et gammelt atx kabbis så kan du jo rive ut hk plata og bruke den(kanskje holdere til cdrom osv også) eneste minus er jo når du skal flytte det Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Ikke snakk om noe stort bord, heller en liten pult. Dermed meget praktisk. Dette er mulig altså? Uten store problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå