tunefish Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Når jeg kommenterer på venners poster, statuser osv, så kommer dette oppi newsfeeden til alle jeg kjenner, selv de jeg har har under "limited profile", "familie og slekt", osv... med andre ord ALLE. Hvordan kan jeg unngå dette? Finner ingenting om det under settings. Jeg klarer selvsagt å kontrollere ting på min egen wall og bilder osv, men jeg vil helst ikke at bestemor i volda skal få øverst på facebook-siden sin når jeg kommenterer et eller annet bilde til ei venninne, for å ta et eksempel. Help, anyone? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det går ikke, du må gjøre som jeg gjør: Gå tilbake på din egen vegg og manuelt fjerne de en og en Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jammen hæ...? De har jo ikke tilgang til veggen min, så hvordan kan de få det opp i newsfeeden? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det aner jeg ikke, facebook blir bare mer og mer frustrerende å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå