Gjest Wendelinho Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg beklager så fryktelig for all den ''trollingen'' jeg har gjort her, den perioden jeg hadde bruker. Problemet er bare at jeg er faktisk annerledes fra andre, og har større problemer enn andre til å ta til meg ting. Jeg hadde en vanskelig oppvekst som svekket grunnmuren i livet mitt. Jeg beklager veldig hvis dere føler dere snytt for å hjelpe meg. Mere vil jeg egentlig ikke si, utenom at jeg ønsker forumtilgang på brukeren min tilbake. Uten dere hadde jeg nok aldri turt å møtt opp på den nye skolen der jeg nå har, via dere, fått mange venner. (ref 1 post for meg historisk sett). Håper dere kan tilgi meg. - Wendelinho Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Dakar, dessverre fortjener du fortsatt ikke forumbrukeren din tilbake. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hahahaha! Når du får deg bruker tilbake, så kan du sende meg PM HVIS DU VIRKELIG SNAKKER SANT. Men du fortjener uansett ikke å få bruker tilbake. Har avslørt, og rapportert, to av dine tråder. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 har savnet å lese trådene dine, alltid så masse fine spørsmål.. ilu har savnet å lese trådene dine, alltid så masse fine spørsmål.. ilu Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Huh? Hva skjer? Hvorfor ikke tiblake brukeren? DRAMA, I like it! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ikke kom tilbake Wendel. Gå ut og lek med vennene du har fått "på grunn av oss". Avgårde nå. 3 Lenke til kommentar
Gjest friele Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Folkens.. Ikke vær så hard an. Det er lett å kritisere og dømme, men det er vanskelig å tilgi. Han har sett og lært av sine feil, tilgi og la gå.. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 lag deg en ny bruker.. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Folkens.. Ikke vær så hard an. Det er lett å kritisere og dømme, men det er vanskelig å tilgi. Han har sett og lært av sine feil, tilgi og la gå.. Trenger ikke å være synsk for å se at det er trådstarter som har skrevet dette. 2 Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor ble han bannet egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Wendelinho Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er ikke jeg som skrev det, nei. Og da må jeg opprette ny E-post også? Og det var vel ID/IP'en som ble bannet? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ikke lag ny bruker. Vi er jævla lei av deg og trollingen din. Gå heller på VG debatt og kos deg der i stedet for. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 no er det nok for seint for deg uansett kvinneguiden.no har eg hørt e fin 1 Lenke til kommentar
Gjest tomb Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er ikke jeg som skrev det, nei. Og da må jeg opprette ny E-post også? Og det var vel ID/IP'en som ble bannet? Hvorfor ble du utestengt i utganspunktet? 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vi stenger denne tråden. Om trådstarter FAKTISK er den han sier han er, skal man benytte [email protected] for å søke om kontoåpning. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg